Gå til innhold

Vondt..


vårt 2 gull:)

Anbefalte innlegg

Er det noen flere som har veldig mens.smerter ennå? Og vond rygg? Har så vondt nederst på ryggen.. Er dette normalt?? Skal ikke til lege før 31.august. Er i uke 6 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg har også en god del mensmurringer...de sitter i nedre del av magen og i ryggen. Har de siste dagene hatt veldig vondt i korsryggen, dette er muskulære smerter. Har hatt det sånn i tidligere svangerskap også. Tror nok det er ganske vanlig men hvis det er helt uutholdelig bør du dra til legen så du kanskje får henvisning til fysioterapi? Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig. Hadde dette lenge i mitt første svangerskap og har det også nå (er 5+2 i dag). Det er ekkelt, for man føler liksom at man skal begynne å blø når som helst, men det er altså helt normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å lese dette! ble akkurat medlem og er litt grønn derfor spurte jeg nettopp om dette i et annet innlegg, så fikk jeg alle svarene jeg trengte her:-) Har akkurat de samme smertene og ubehaget som dere skriver om og har vært litt redd de siste dagene. Dessuten må jeg ofte på do (nr 2) når smertene kommer, så jeg trodde det hadde noe med fordøyelsen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har også vondt nederst i magen og veldig vondt i korsryggen. Er nok en del luftsmerter også tror jeg.

Jeg har også en del hjertebank og noe som kjennes som kynnere. er ikke det litt vel tidlig? Er i uke 7.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her- vondt nederst i korsryggen...øm på en måte. Og så løper jeg på do hele tiden. Merkelig for i sist svangerskap hadde jeg det ikke sånn..da var jeg fullstendig symptomfri frem til uke 6+5 da ble jeg kvalm. Krysser fingrene for at jeg slipper unna den verste kvalmen denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er første dagen på uke 7. Er veeeldig plaget med vondt i korsryggen. Kommer pluttselig veeldig vondt, så går det over, så kommer det igjenn. Kan vell kalle det for stikking. Hører at det er ganske normalt,, men ikke noe behagelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...