Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Fornøyd? Hva kostet det og hvor lenge sitter de på?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Jepp jeg har det akkurat nå, tok det i England for c 150, de sa de skulle sitte på 3-4 dager jeg har htt de i en måned nå.. I norge koster det ca 300- 500 vil jeg tro... Knallforøyd
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 ville vært forsiktig med det om jeg var deg ! Jeg er frisør og vi har også vippe extensions som tilbud, og etter gjentatte behandlinger (ikke mangen ganger), vil du miste vipper for hver gang , og det vil aldri vokse skikkelig tilbake. Så vi anbefaler det KUN til kunder som allerede har f eks så å si ingen vipper for at de skal kunne føle seg vell, eller engangs for andre i forbindelse med bryllup, stor fest o.l Mener ikke skremme eller være negativ men greit å være informert på godt og vondt For all del, det er kjempe fint å se på!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Fikk vite dette ikke var skadelig, hvordan påfører dere vippeextension? Jeg fikk mine påført med "lim".. Skulle unngå å vaske de osv, har ikke brukt mye sminke og de sitter på enda, noen stk har falt av.. Man skulle vaske dem bort med babyolje.. Er det så farlig ? :/
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 påfører med lim vi også. Er ikke skadelig en eller to ganger, men som hårfarge f eks blir man fort "avhengig", og er etter disse gangene man kan tydelig se forskjell på vippene hos kunden. Det er min erfaring, og jeg synes det er greit å informere kunden i og med at å ha tørt hår på hode ikke er det samme som å ha ødelagte vipper ! Men som sagt, vis du bare ønsker å prøve noe nytt eller fikse deg litt ekstra opp til en anledning, Go for it! Mitt råd til deg (merk; mitt ) er å ikke ta det på igjen når de du har nå faller av eller vokser ut. (for all del kan du ta på igjen om ett år fra nå ) Sånn,da har jeg prøvd å lyse opp saken fra begge sider her så jeg ikke blir misforstått på det vonde her
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 takk Kjempefint å høre dette fra en som kan dette.! Jeg elsker øyenvippene, skulle ønske de kune være sånn hele tiden, MEN om jeg bruker vanlige falske øyenvipper, må jo jeg bruke lim da, er det ikke skadelig også?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Det vil jo også selvsagt være skadelig vis du bruker det hver eneste dag i laaang tid, men limen er langt i fra den samme! Vil anbefale deg å kjøpe vippelim på make up store, knall god, og kjempe lett å ta av da limen blir gummi når den stivner, og du trenger ikke ekstra rengjørings milder for å fjerne restene fra vippelimen! Koster 125 kr om jeg husker rett, og er mye lim. Må prøves! Vis du er en som bruker falskevipper mye skjønner jeg jo godt at du vurderer å få det gjort hos frisøren, så du må vel egentlig bare finne ut selv om du synes det er verdt langtidsutsiktene om dette er noe du skal gjøre jevnlig! Og ja, det er utrolig flott resultat av de vippene , er nettopp derfor det er så avhengighetsskapende også!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Takk! Jeg har kjøpt en god vippelim hos MAC som blir til gummi Problemet er bare det er såå vanskelig å sette det på selv;)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #9 Skrevet 14. august 2010 Ååå dem har jeg ikke prøvd, men helt sikkert nøyaktig samme opplegget hehe, huff, øvelse gjør mester! Du får sette av god tid til det , etter hvert klarer du det nok på 1-2-3! Sjefen min bruker det hver dag, og hun er en racer på å sette de på seg selv ! Tar langt mindre tid enn å ta på mascara! Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #10 Skrevet 14. august 2010 Takk, får vel øve meg på det;) Mac selger også vipper man kan bruke 3-4 ganger, blir dyrt i lengden men er jo så pent;) Men nå synes jeg at disse vippene har holdt seg utrolig bra da. Hatt dem i 4 uker nå!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #11 Skrevet 14. august 2010 De holder seg ganske lenge når du bruker den gode limen i tillegg til om du tar godt vare på dem! Kanskje ett tips for deg, men hun sjefen min som bruker det hver dag, bruker faktisk de billige vippene på som de selger på blandt annet HogM, cubus osv. (kommer ikke på navnet men er de som er i den rosa esken) Og bruker den limen fra make up store. Eller Mac i ditt tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå