Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Som vil dele sin erfaring med meg? Greide dere å komme dere bort fra henne?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Man kommer seg aldri bort fra sin mor.Jeg antar at du ikke vil dine barn skal "komme seg bort" fra deg heller. Men man lærer å velge sine kamper og stå imot på måter som lager mindre bråk. Lytt til deg selv slik at du ihvertfall ikke skaper bråket. Korriger din mor med en gang feks: nå til dags gjøres det slik osv.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Tro meg; hadde jeg vært som min mor hadde jeg ønsket at mine barn kom seg bort fra meg før de følte seg totalt misslykket...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Jeg har desverre. Blir så flau over hvor lav jeg føler meg i nærheten av henne...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Selvfølgelig kan man komme seg bort fra moren sin. Det er da bare å kutte kontakten.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Det kunne jeg fint tenkt meg, men jeg er livredd! Min mor kjenner ingen grenser for hva hun kan gjøre for å få ting som hun vil.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Er det så alvorlig kan du jo bare anmelde henne, ellers gir du F***.
Karita... Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Hei.Jeg er "godt voksen" og har en mor som prøver hele tiden å ta kontroll over meg og mitt. Hun har så klart gode sider også, men det negative tar overhånd. Jeg er veldig i tenkeboksen om jeg skal trekke meg bort fra henne. Har prøvd gang på gang å fortelle hun hvor grensen går av akseptabel prat og handling fra henne. Har sagt jeg blir såret, og føler meg dum og stemplet. Men det går ikke inn. For jeg tar valg som hun ikke liker.Denne situasjonen har gjort mye negativt for meg. Så jeg skjønner du har det vanskelig. Som sagt vet jeg ennå ikke om eller når kontakten med henne blir brutt. Men kommer ikke til å hyle og skrike dra til helvete med deg og lage et drama. Gir heller rolig beskjed om at nok er nok. At jeg er glad i henne, men kan ikke la henne ødelegge meg. Så latt være å ringe og besøke henne. Oppdateringer i slekten hadde jeg uansett fått hos mine søsken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå