Gå til innhold

Kjenner dere liv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist kjente jeg spark i uke 13, og kjente det utenpå rundt uke 16.

Denne gangen har jeg morkaka forran oppe, og kjente liv først i uke 17, og mellom uke 18 og 19 utenpå magen. Nå er jeg snart 20 uker på vei og kjenner flere bevegelser, ikke bare spark. Morro:)

Annonse

har kjent masse liv siden uke 12.. men de siste ukene har det blitt mindre og mindre.. Gått fra ordentlige spark til bare bobler.. veldig spent på UL på tirsdag..

Med nr 2 kjente jeg sparkene GODT utenpå fra uke 17 selv om jeg også da hadde like mye polstring på magen. Har fått vite at jeg har morkaka oran mot magen. Det er nok denne som demper.. Og etter hvert som den vokser så blir det jo et større område som dempes også..

Gleder meg til babyen fyller magen mer, så jeg kjenner hver minste bevegelse.. mye mer betryggende.

Jeg er 16+5 i dag og har ikke kjent noe ennå.. har vært på to UL der babyen har vært veldig aktiv, så jeg regner med at det fortsatt er liv der..

Men vet heller ikke helt hva jeg skal kjenne etter, siden det er første gang. Det er noe inne i magen, men det er vanskelig å vite hva som er min puls, rumling i magen og babyens bevegelser, synes jeg..

Noen tips til hva jeg skal kjenne etter?

Med første kjente jeg første spark i uke 15.. Nå er jeg 2 gangs, er 17 uker, men ikke kjent noen ting enda.. Har vært på flere ul å vet det er liv der. Hører på hjertelyden hver dag hjemme å. Men venter spent.. Håper virkelig jeg kjenner noe snart!! Blir utålmodig jeg..

Er nå 17 uker, har ikke kjent spark, bare små bobler som mulig kan være noe. Bare antydninger så langt, Med føstemann kjente jeg det i uke 18, så begynner å bli litt utålmodig. Vil så gjerne kjenne det så man får den bekreftelsen at det er liv!! UL neste uke, så får vel bare vente å se....

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...