ConsuelaBananaHammock Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Ser de som er på topplisten, de har jo flere tuuuusen innom hver eneste dag. Slik er det ikke her nei hehe... Her har jeg HELE 497 sidevisninger de siste 30 dager! hehe...
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Sånn som topplisten ser ut så hadde jeg tatt det som et kompliment om jeg IKKE var på den. If you get my drift...
ConsuelaBananaHammock Skrevet 14. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2010 Hehe, ja ser den Jeg er ikke noen rosablogger med outfits. Og jeg streber ikke etter topplisten, men så bare på den her om dagen og fant ut at de hadde søren meg maaaange lesere innom hver dag!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 i går hadde jeg overaskende nok 1485 lesere!!! men til vanlig har jeg rundt 250 dagen www.mariannehansens.blogg.no
ConsuelaBananaHammock Skrevet 14. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2010 Wow, det var en god del det ja! Skal ta en titt innom nå
Gjest Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Har alt i fra 2 til 400 lesere om dagen. Varierer veldig
ConsuelaBananaHammock Skrevet 14. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2010 Men hva blogger du om? Min blogg er jo en blogg for familien, så den er heller uintr. for andre. Men føler det er en god del familieblogger som alikavel får mange lesere, og jeg selv leser jo andre sine familieblogger.
Gjest Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Blogger om livet i Midtimellombygda, meg selv, ting jeg tenker på og mer, eller mindre, smarte ting jeg gjør Har endel faste lesere og et innslag på NRK for 1år siden ga endel flere passasjerer på bloggbussen;) Skriver i utgangspunket for de jeg kjenner (bloggen begynte som en slags reisedagbok da jeg flyttet fra Oslo slik at mine urbane venner kunne lese om livet på landet i høga nord) og for meg selv. Men det er utrolig kjekt med lesere, det er det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå