Gå til innhold

Trille til 4 åring i syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og lurer på om jeg skal ta med trille eller ikke. Om jeg tar den med så blir det med tanke på når man skal ut å spise om kvelden og det kanskje kan bli litt sent. Tenker liksom på å ta med et lite pledd da, så kan hun slumre litt når vi triller hjemover på kveldingen.

Andre som har noen erfaringer å dele? Vi skal være bort i drøyt 3 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ikke med til 4 åringen

Skrevet

Min unge var da sluttet med vogn når hun var 4 år, og det hadde ikke vært aktuelt å drasse den med til syden.... alt for mye å se, spesielt om kvelden til at hun hadde blitt sittende i vogna. Det er masse lyder og lys, folk og aktiviteter om kvelden til at mi tulle ville ha slumret :) Vi har heller tatt små pauser og evt bært henne ett lite stykke, men dette har gått så fint uten vogn....

ble heller til at vi måtte tilpasse tiden vi gikk hjem på....

go tur

Skrevet

dattra mi sluttet med vogn når hun var 2år, da skulle hun bare gå og gå, jeg hadde nok ikke villet tatt med meg trille nedover, og blir det aktuelt, er det billigere og mer lettvint å kjøpe nedi der, ofte får kan man også leie:)

se det ann når du kommer frem, så slipper du drasse på unødendig baggasje

Skrevet

Ja, vi har jo sluttet med vogn til vanlig vi også da, men var liksom om vi skulle ha børstet støv av trilla og tatt med på tur. Tenkte det var greit å ha med av flere grunner også, greit å bruke til å oppbevarer poser og annet stæsj i kurven når mor har handlet;)

Men det med å leie evt. kjøpe noe der om man skulle ha behov for det var jo egenlig ganske lurt!

Hi

Skrevet

En 4-åring har virkelig ingenting i ei vogn å gjøre dersom vedkommenede er normalt funksjonsfrisk.

Skrevet

Jeg ville tatt med trille. Nettopp av den grunn du nevner, at det kan bli lange sene kvelder. Da er det godt for barnet å få hvile seg i trillen. Spiller vel ingen rolle om barnet har sluttet med trille hjemme.

Jeg husker jeg angret på at jeg ikke tok med trille da datteren min var på den alderen. Vi gikk mye og langt på kveldene (mye vi ville se når vi først var på ferie, hehe). Hun var flink til å gå lange turer hjemme, men var fryktelig sliten etter lange dager i sydensolen.

Skrevet

Signerer overlord. Hadde ikke tatt med trille til en treåring heller jeg da.

Skrevet

sorry men sykt når folk putter barn på 4år i vognen..blir kvalm...

Skrevet

Tull overlord, hvorfor ikke det. Man har gjerne senere kvelder i syden enn man har hjemme, spiser ute senere og kikker på livet. Da er det vel greit med en trille så ungen kan være med lenger og evt.sove hvis den vil det.

Vi har hatt mye finere turer de gangene vi har hatt med vogn, da har vi til og med fått gå å shoppa litt uten sutring om å ville gjøre noe annet.

Og uansett gjør hva som er riktig for dere og hva du ønsker, drit i hva alle andre syns!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...