Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Jeg liker smaken av god vin, god konjakk, en deilig coktail er heller ikke å forakte. Men ikke bare nyter jeg smaken, men også rusen alkoholen gir. Riktig nok i moderate mengder, den gode rusen. Jeg merker den allerede etter et glass, selv om ingen andre trenger å merke det på meg, men kjenner meg litt mer avslappet, ørlitt lettere i hodet. Jeg liker rusen så godt at jeg har et meget bevist forhold til den, unner meg den svært skjeldent. Jeg har vært direkte full et par ganger da jeg var yngre, det var en mer skremmende følelse, så den unngår jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå