Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Vi sitter å snakker om hvor vi skal dra neste sommer? vil vil prøve Hellas da vi ikke har vært der før. Og sioden vi skal reise med Star Tour står valget mellom Rhodos eller Kreta. Kan noen komme med noen erfaringer? Jeg lurer også på hvordan stranden er, hvor lang busstur det er fra flyplassen og hvor langt det er inn til nærmeste by/sentrum Håper noen vil dele erfaringer med oss:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Har ikke vært på Rhodos, men Kreta er helt ok. Vil derimot på det sterkeste fraråde Star Tour. Har vært drit misfornøyd med dem hver gang vi har dratt med dem. Har tenkt at vi har vært uheldige og gitt dem en ny sjanse flere ganger men nå rekker det. Elendige reiseledere og dårlig informasjon hele veien. Vi holder oss kun til Apollo, de er supre! og når det gjelder Hellas har de mange flere steder å velge mellom. Kan anbefale Santorini, der er det vakkert!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Har heller ikke hvert på Rhodos, men var på Kreta i sommer, på Chaniakysten. Vi reiste med Ving. Kan absolutt anbefale denne turen. Vi reiste med en liten på 8 mnd, og fikk seng på flyet til han. Hotellet vi bodde på hadde helt ok standard, men en fantastisk service/gjestfrihet av en familie som eide og drev hotellet. Servicen generelt på Kreta opplevde vi veldig bra, maten var fantastisk (så lenge man styrer unna restauranter med innkastere o.l.). Stranden var vi ikke på av praktiske årsaker, med tanke på babyen vår. Men det sies at den er litt steinete, men herlig med en liten bris ettersom det er ganske varmt. Vi hadde vel en gjennomsnitts temperatur på 35 grader i skyggen, 30 grader om kvelden. Bussturen fra flyplassen var vel rundt om en 45 min, litt langt med en liten på armen.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Ok skjønner. Er det klubber for barn ol med apollo? Vi har kun erfaringer med ving, og har vært fornøyde med de. Hvor har dere vært med star tour?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Jeg har vært med små barn på begge steder, med ving da. På kreta bodde vi i platanias, og der var det ikke noe spes fint for de som hadde små unger, overbefolket og håpløst med barnevogn, men nærmere chania skal det være finere, men jeg trivdes absolutt best på Rhodos. Vi bodde på kallithea 4 km fra rhodos by på ving sitt familiehotell, var helt toppers der, det blåser litt der så det var mulig å være ute hele dagen uten å krepere av varmen og sola, veldig behagelig.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Smaken er nok som baken, for jeg har bare positive ting å si om Star Tour, men Apollo derimot.... Nei takk!! Ikke vært på Rhodos, men Kreta har vært på Kreta, og det var bra nok til at vi skal reise tilbake neste år.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Vi var 8 dager på Rhodos første uken i juni. Reiste med Star Tour, og har vært kjempefornøyd med det. Bodde på Blue Village Atlantica Aegan Park, som er et nytt hotellkompleks med høy standard og all inclusive. Det var et perfekt sted for barnefamilier, og vi lurer på å reise tilbake dit neste år, men da 15 dager. Vi bodde på rom med markterasse og direkte bassengutgang, det koster litt ekstra men var absolutt verdt det, spesielt om dere har litt større barn. Likte Rhodos veldig godt, og tidspunktet var fint å reise på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå