Gå til innhold

Kan det bli noe mer enn en sommerflørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nettopp kommet hjem fra syden. Etter to uker. siste uken var jeg hos frisør på hotellet. Og vi ble betatt av hverandre. Og gikk ut sammen hver dag etter det. Han er sjarmerende, snill, glad i barn og alt jeg ser etter hos en mann. Godt likt av alle.

Jeg kom hjem i går og syntes det er trist. Alene igjen, jeg savner han faktisk. Og tenker på han hele tiden. Vi sender masse sms osv.

Han sier han savner meg og tenker på mg hele tiden. Jeg og mitt barn er velkommen tilbake når som helst osv.

Ååå hvorfor må han bo så langt vekke. Jeg har prøvd å distansere meg følelsesmessig. Men merker jo jeg er blitt glad i han og betatt. Dumme meg. Trodde ikke noe slikt ville skje med meg..

Det virker som han er veldig interessert i å få dette til å fungere og han sier han vil vente på meg osv. Men er det mulig og sunt og ha et avstandsforhold? Huff, mange tanker i hodet nå.

Hadde vært kjekt å høre deres ansre erfaringer om dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sånn jeg også i sommer, men det var i sverige. fikk skikkelig pepper av damene her fordi jeg vurderte å flytte til sverige på grunn av ham + at vi ville fått det bedre der enn her i norge, men han jeg traff i sverige har vi kjent over halvt år nå, så jeg ville råde deg til å se det an. tenk litt på fremtiden. kan han flytter hit eller skal du flytte til han??? hvis han fortsetter og holde kontakt og respekterer deg så er det mulig, hvis ikke så er det bare en fin sommer du hadde som du kan bevare inne i hjertet ditt..

Skrevet

Ja huff. Tror nok ikke jeg kommer til å flytte dit. Siden jeg har barn og jobb her.

Han har jo ikke barn, men driver en hårsalong der.

Det virker som han respekterer meg veldig og er veldig ydmyk og varsom.

Vi har sendt flere sms i dag og chatet. Han jobber veldig lange dager da.

Vet liksom ikke hva jeg skal føle og tenke. Vanskelig situasjon..

Skrevet

Noen som har opplevd å være i samme situasjon?

Skrevet

Ikke for å helle kald vann i årene, men sjansen er veldig stor for at han snart finner en ny "feriedame" å flørte med...

Du kan ikke flytte pga barna, og han flytter ikke pga frisørsalongen... Er det virkelig noe å lure på om det funker eller ei ??

Glem ham, det er ikke verdt det !!

Skrevet

Jeg tror ærlig talt ikke han er slik som flører rundt. Det merker man på typen. Og han sender masse sms og vi chatter, så tror ikke han finner en ny med det første hvertfall. Han er veldig godt likt av kollegaer og de andre på hotellet..

Men at han flytter fra salongen sin er det sikkert ikke stor sjanse for. Men det har heller aldri vært oppe til diskusjon.

alt er hvertfall bare virvar av følelser nå

Skrevet

Dersom man hadde merket det på typen, så tror jeg ikke det hadde eksistert så mange ferieflørter...

Skrevet

Ja du har kanskje rett. Kanskje jeg er naiv.

Han har lagt ut bilde av meg og han på facebookprofilen sin. Har sett på alle bildene hans. Ikke noen bilder av andre damer der.

ååå så vanskelig

Skrevet

Ok, la oss hypotetisk si at han ER seriøs...

Det er fortsatt dødfødt siden dere bor i hvert sitt land!!

Det vil være tlf med "lengsel & smerte" i lange tider, luftslottet blir større og større.

Fantasi og virkelighet blir fjernere og fjernere fra hverandre. Forholdet vil ta slutt av praktiske årsaker, og du vil leve med et fryktelig savn av å ha tapt den store kjærligheten... (som egentlig er oppbygd fantasi!!)

Hadde dere opplevd hverdagen sammen, så hadde nok hverdagen, med diverse kulturforskjeller forsuret livet etter noen mnd, og det hadde etterhvert endt i et bittert brudd.

Helt seriøst; finn dei en god mann i geografisk nærhet ;))

Skrevet

Ja du har nok helt rett. Jeg klarer bare ikke å se det nå.

Nå sendte han melding om vi skulle skrive i et forhold på facebook. Omg, går litt fort unna her føler jeg nå...

Skrevet

Jeg var mannen min (som er norsk) sin ferieflørt ;-) Jeg traff han da vi begge var tenåringer og han var på ferie i Danmark. I tillegg bodde han i Storbritania og jeg flyttet til USA for et år kort etter vi traff hverandre - men vi er stadig sammen nå 11 år senere, så noen ganger går det :)

Skrevet

Åh så koselig :)

Ja, det går kanskje an. Men jeg er så skeptisk og redd for å bli såret. Selvom det virker som han er til å stole på sånn sett. Men tenker på kulturelle forskjeller osv. og avstanden så klart. Er virkelig i tenkeboksen..

Skulle ønske han var norsk og bodde i norge

Skrevet

...eh... barnløse tenåringer er vel så fjernt fra dette som det går an å komme..??..

Skrevet

Ja, det er litt forskjell..

Uff, alt er et mess i hodet mitt nå.

Han har satt statusen sin som i et forhold nå..

Skrevet

Er nok visumet han tenker på :-) kom deg videre

Skrevet

Hvor er han fra?

For en spanjol, italiener eller franskmann er nok ikke visum/opphholdstillatelse så interessant, og jeg vil si at mulighetene absolutt er tilstede for at det kan bli "noe mer".

Avstandsforhold er utrolig vanskelig. Hadde et forhold med en nydelig gutt jeg traff i Spania da jeg var der alene på ferie med datteren min. Det varte i 2 år, litt til og fra, men selvom det var mye følelser involvert var det omstendigheter som gjorde at jeg ikke kunne satse på han.

Det var en turbulent men fin tid som jeg ikke angrer noe på.

Tror det kunne ha blitt noe mer hadde det vært opptil meg.

Lykke til.

Du kan jo se om han har mulighet til å komme på besøk til deg. Det er ikke sikkert alt er like hett når man møtes i en hverdagssetting. Mange som har brent seg på det.

Skrevet

Høres ut som en tyrker/egypter som er ute etter å komme til velstanden.

Tviler på at dette er en Spanjol du traff på Mallorca.

Glem det hele. Finn deg en mann du snakker norsk med, som har samme kultur som deg, og ikke minst, som kan få seg en jobb her i landet og bidra til økonomien.

Naive kvinnfolk ass....

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke du er seriøs nå???

Ferieflørt med en fra syden, møttes en uke, du har barn og et liv i Norge, og han skriver på facebook at dere er i et forhold.

Tenk på barnet ditt!!

Skrevet

JA! Snerpete kjærringer! Det har faktisk skjedd at mennesker har truffet hverandre på ferie. Kjærlighet KAN faktisk oppstå på tvers av landegrensene.

Det har skjedd før, og det har gått til helvete mange ganger. Men det har faktisk gått bra for mange også.

Stakkars patetiske damer som må kritisere HI fordi hun har fått sommerfugler i magen av en hun har truffet på ferie. Det er dere som er naive.

Skrevet

Ja jeg er kanskje naiv og dum.

Kanskje jeg bare liker oppmerksomheten.. Jeg vet ikke. Er som sagt mange tanker i hodet mitt.. Og jeg vurderer alle muligheter.

Jeg får sommerfugler når jeg tenker på han ja.

Jeg tror ikke det er visumet han tenker på, da han driver sin egen frisørsalong på et flott hotell. Så jeg vet ikke en gang om han ville ha kommet til Norge.

Han spøkte med at jeg kunne komme til han og at vi kunne dra ofte på ferie til Norge. Så tviler på det er visum som sagt.

Men ja, jeg er kanskje naiv..

Skrevet

Jeg er norsk-....... og tro meg selvom hvor flott jobb eller hus han eier så sier aldri disse ...... nei til visum og naiv jente. Hvor gammel er dere?

Skrevet

Kusina mi traff Mannen med stor M på ferie i "syden". Han var seriøs og ordentlig, hadde god jobb og alt sånt. De flørtet vilt og vakkert i en mnd fra hun kom hjem i september, sendte bilder, sto oppført som i forhold på face, og han skulle komme hit og feire norsk jul. Men så klarte ikke kusina mi å vente lengre, hun kjøpte flybilett nedover (ikke pakketur, kun flybilett, hun kunne jo bo hos ham) og troppet opp der han jobbet. Veeeel...der var kona hans og de to ungene hans også. Og kona så ut til å ha vært gjennom det der før for å si det slik... Heldig for kusina mi var det norsk konsulat/ambasade i byen så hun fikk hjelp til å komme seg hjem....

Skrevet

Uff herlighet..

Finnes det virkelig ingen gode opplevelser med ferieflørter??

Går det aldri bra??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...