Gå til innhold

Hva med stemødre som nekter barnet å bo samme sin far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi hun har barna sine 50% og da ikke vil ha ett barn boende 100%..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har en mening om det?

Skrevet

Kjenner ingen som har den problemstillingen så det er vanskelig å si noe om det

Skrevet

De er ego og slemme. Og har en slabbedask av en mann som ikke gidder kjmepe mer for sitt barn!

Skrevet

Da er det vel i såfall pappaen det er mest galt med, som i det hele tatt lar det bli en problemstilling!

Skrevet

Jeg har opplevd dette. Ene datteren min har alltid vært en pappajente og ble derfor boende hos han da det ble slutt mellom oss. (Jeg var å besøkte henne hver dag).

Så etter 2 år fant han seg en dame som bodde en times kjøring herfra. Datteren vår fikk ikke lov til å bli med, så hu flyttet til meg. Han sa til hu at hu skulle få flytte tilbake til han etter ett år. Dette er nå 3 år siden og datteren vår bor fortsatt hos meg.

Jeg er kjempeglad for å ha henne boende her, men det er utrolig vondt å se hva dette har gjort mot datteren vår. Hu har blitt sviktet av faren sin 4 ganger iløpet av dette året. Lovet henne at hu skal få flytte til han for så å få nei, det passer ikke allikevel. Dette fordi samboeren hans ikke vil. Hu trenger nemlig fritiden sin. Nemlig annenhver uke uten barn i hus. Jentungen går nå til psykolog pga dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...