Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Fordi hun har barna sine 50% og da ikke vil ha ett barn boende 100%..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Kjenner ingen som har den problemstillingen så det er vanskelig å si noe om det
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 De er ego og slemme. Og har en slabbedask av en mann som ikke gidder kjmepe mer for sitt barn!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Da er det vel i såfall pappaen det er mest galt med, som i det hele tatt lar det bli en problemstilling!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Jeg har opplevd dette. Ene datteren min har alltid vært en pappajente og ble derfor boende hos han da det ble slutt mellom oss. (Jeg var å besøkte henne hver dag). Så etter 2 år fant han seg en dame som bodde en times kjøring herfra. Datteren vår fikk ikke lov til å bli med, så hu flyttet til meg. Han sa til hu at hu skulle få flytte tilbake til han etter ett år. Dette er nå 3 år siden og datteren vår bor fortsatt hos meg. Jeg er kjempeglad for å ha henne boende her, men det er utrolig vondt å se hva dette har gjort mot datteren vår. Hu har blitt sviktet av faren sin 4 ganger iløpet av dette året. Lovet henne at hu skal få flytte til han for så å få nei, det passer ikke allikevel. Dette fordi samboeren hans ikke vil. Hu trenger nemlig fritiden sin. Nemlig annenhver uke uten barn i hus. Jentungen går nå til psykolog pga dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå