Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Jeg har så lyst til å dra på stranda med mine søte små på 6 mnd, men er ikke helt sikker på hvordan man får gjort det på en forsvarlig måte! Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Ha med et stort teppe, solkrem, solhatt smokk, drikke og leker, så er det vel bare å kjøre på Litt lettere å ta med barn som har lært seg å sitte, vil jeg anta, men går nok fint.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Vi var på stranda med gullet da hun var baby. Vi reiste til sørøst-asia da gullet var 4 mnd gammel og var på stranda og ved bassenget hver dag. Gullet koste seg masse, badet og pludret i skyggen. Vi tok solsenger bakerst slik at babyen kunne ligge i skyggen og hadde med vogna. Ekstra parasoll kan også være lurt. Fungerte fint for oss. Babyen var også med og badet og koste seg veldig i vannet. Vi hadde en god solhatt, uv drakt og babysolbriller og vi hadde babyen ikke lenge av gangen i sola. Vi var heller ikke lenge av gangen på stranda med en så liten. Hvis hun sov i skyggen i 2 timer og var våken og lå og sprellet+var med og badet i 1 times tid så var det nok for en dag. Synes bare du skal prøve deg på en strandtur jeg, det går nok veldig fint. Bare å passe på at babyene får skygge og nok å drikke.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Vi har brukt et lite UV-beskyttende strandtelt (får vel slikt billig på sportsbutikken), da har vesla alltid skygge og ligger der på et teppe og leker og koser seg. Vært mye på stranda i somer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå