Gå til innhold

Har der med baby på stranda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å dra på stranda med mine søte små på 6 mnd, men er ikke helt sikker på hvordan man får gjort det på en forsvarlig måte! Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha med et stort teppe, solkrem, solhatt smokk, drikke og leker, så er det vel bare å kjøre på:) Litt lettere å ta med barn som har lært seg å sitte, vil jeg anta, men går nok fint.

Skrevet

Vi var på stranda med gullet da hun var baby. Vi reiste til sørøst-asia da gullet var 4 mnd gammel og var på stranda og ved bassenget hver dag. Gullet koste seg masse, badet og pludret i skyggen.

Vi tok solsenger bakerst slik at babyen kunne ligge i skyggen og hadde med vogna. Ekstra parasoll kan også være lurt. Fungerte fint for oss. Babyen var også med og badet og koste seg veldig i vannet. Vi hadde en god solhatt, uv drakt og babysolbriller og vi hadde babyen ikke lenge av gangen i sola. Vi var heller ikke lenge av gangen på stranda med en så liten. Hvis hun sov i skyggen i 2 timer og var våken og lå og sprellet+var med og badet i 1 times tid så var det nok for en dag.

Synes bare du skal prøve deg på en strandtur jeg, det går nok veldig fint. Bare å passe på at babyene får skygge og nok å drikke.

Skrevet

Vi har brukt et lite UV-beskyttende strandtelt (får vel slikt billig på sportsbutikken), da har vesla alltid skygge og ligger der på et teppe og leker og koser seg. Vært mye på stranda i somer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...