Gå til innhold

Enda et råd? :)


dolsi

Anbefalte innlegg

Skolen starter opp 19 aug, og gutten vår fyller 6 år 30. aug.

Bør jeg bare be guttene i klassen eller hele klassen som blir 18 stk tilsammen. Vi har ei leilighet på 100 kvm og et flott uteområde de kan leke på. Men hva om det regner??

Tenkte at dette ville være en fin mulighet for klassen å bli kjent med hverandre utenfor skolen.

 

Blir det for mange ?

Hvor lenge bør det vare?

2- 2,5 timer?

 

Hmmmm noen som har noen råd?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer "holdt" for oss da ungene var så små:-) Da jentene mine gikk i første klassen ba de kun de jentene de lekte mest med. Vi bodde i en liten blokkleilighet, og hadde rett og slett ikke plass til hele klassen.

De senere årene har de bedt alle jentene (vi flyttet).

Nå er de så store at de kun ber 4-5 stykker og har feks. pizza og ser film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt 2,5 timer;) 4- og 5-årsdagene til eldstejenta har vart i 2 timer, men da rekker man liksom ingenting før barna blir hentet igjen. Har man 2,5 time (hadde det da hun ble 6 år i vår) rekker barna å få litt roen før de blir henta, så ikke alt blir stressete. =)

 

18 stk er overlevbart det:) Og ihvertfall hvis dere kan være ute. (Kan be de ha med regntøy også.)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så snill du er som tenker tanken! Go for it!!! Om det regner, slukker du alt lys og blender vinduene og forteller skulme historier før dere går på skattejakt...deretter leker du stolleken, og dere koser dere max

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flotte råd! Dette er jo 18 barn som ikke kjenner hverandre noe særlig godt så tanken var jo at de skulle kunne bli bedre kjent utenfor skolen. Om jeg feks har det på lekeland så blir de jo ikke kjent med hverandre for de løper jo bare :)

Jo tror jeg går for 2,5 t så de har tid til å bli litt varm i trøya.

Tror dette blir supert! Og om det regner så må vi bare takkle det og finne på noe lurt! Kanskje slå av lyset som Kjipe-Laila foreslo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig snilt av deg, men jeg hadde nok bare invitert guttene. Syns det blir for mange å holde styr på. Ville gått for 3 timer, mener de trenger såpass tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...