Gå til innhold

klokkelsett for 40 års fest....


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha fest for mannen min når han blir 40. Noen bor i nærheten, andre bor 1 time unna.

 

Hvilket klokkeslett er vanlig å invitere til? 18? 19?

litt usikker.... skal nok ha noe mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer kanskje litt ann på hvilken dag du skal ha festen..

 

Om du skal ha det på Fredag og enkelte bor 1 time unna , blir det jo litt tidlig med 18 siden di fleste sikkert ikke er hjemme fra jobb før kl 16.30, så skal mann pynte seg , og kanskje levere barn osv

 

Men på lørdag burde vell det gå bra ;)

Skrevet

det er en lørdag. Kanskje bedre med 19 uansett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...