lengter daler ned i skjul... Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 skal ha fest for mannen min når han blir 40. Noen bor i nærheten, andre bor 1 time unna. Hvilket klokkeslett er vanlig å invitere til? 18? 19? litt usikker.... skal nok ha noe mat.
Snart 3 søte små ;) Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Det kommer kanskje litt ann på hvilken dag du skal ha festen.. Om du skal ha det på Fredag og enkelte bor 1 time unna , blir det jo litt tidlig med 18 siden di fleste sikkert ikke er hjemme fra jobb før kl 16.30, så skal mann pynte seg , og kanskje levere barn osv Men på lørdag burde vell det gå bra
lengter daler ned i skjul... Skrevet 14. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2010 det er en lørdag. Kanskje bedre med 19 uansett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå