Gå til innhold

ammepupper og sex.... :-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har merket at mannen ikke er så interessert i pupper lenger når vi nå så vidt har kommet i gang med sex igjen etter fødselen, og i natt innrømmet han det vel nesten selv....

 

Merket at han ikke tok på dem, og kommenterte det. Han sa han syntes det var rart mtp ammingen og at han følte de liksom var babyen sine...

 

Pleide å være veldig opptatt av puppene tidligere( før amming og fødsel)...

 

Skjønner han for så vidt, for føler det samme selv på ett vis, men håååper dette går over, da det er en viktig del av å få lyst for min del.

 

NOen som har erfaringer med dette? .... :-/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har det akkurat på samme måten selv, og har inntrykk av at dette er heeelt normalt:)

Vanligvis er puppene for meg velid viktige ifht sex, men de blir liksom litt "off-limits" i ammeperioden. Det blir feil for oss begge at mannen skal kysse og kose med dem mens melken drypper ut.

Jeg ammer nå mitt tredje barn, så jeg tar dette med knusende ro. Vi har ikke hatt noen problemer med å "inkludere" puppene igjen etter ammeperioden, og ting har da blitt som normalt.

Lykke til, dette er ingen "big deal", så det beste er å ikke lage noe problem ut av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe huff, kunne nesten ønske kjæresten min var som mannen din på det området der da jeg ammet førstemann..!

Han var vill etter brystene mine når vi hadde samleie, å kunne plutselig finne på å suge på dem når vi hadde sex. Han ble like sjokkert over seg selv hver gang, hahaha.

Jeg takler liksom ikke noe seksuell kontakt på brystene annet enn vanlig stryk og kos når jeg ammer. Rett og slett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...