Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 føler med tragisk nok som sitter våken på denne tiden av døgnet. Men er jeg helt rådvill!!! ;// 3-4 juni fikk jeg mensen som varte i 10 dager. altså til dag 14-15. typen og jeg hadde samleie uten kondom fra 11-28 juni ( vet datoene pga jobben hans) jeg hadde grusomme eggløsningssmerter rundt 19-20 juni. grusomme voksesmerter i bena. verking i magen , kvalm og til og med litt melk ut av brystene.( har lest dette er et symptom på eggløsning om man har født før.) men de ga seg jo aldri! smertene ble værre og værre, til slutt begynte jeg å kaste opp på morran, ble også veldig sint og hissig. og utfloden kom rennende. MASSE hvit utflod har jeg hatt ( 14 dager ca over IKM ) noen ganger kjenner jeg det render faktisk. brystene har blitt tyngre og blodårene synes. ( ikke spesielt ømme.) kjente det boblet litt på en måte helt nederst i mageregionen. men jeg testet senest neg for 4 dager siden!! sist graviditet merker jeg ikke det før jeg var over 3 mnd ¨på vei. begynte å ane misstanke når jeg kjente en hard klump på magen mens jeg lå flat. Burde jeg ta en test til, eller slå meg til ro med at tante rød er sein og dette er bare sånn det er nå? huff..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Kanskje en tur til legen hadde vært lurt. For du kan jo være gravid selv om testen er negativ. Hos legen så tar de blodprøver og da får du vite da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå