Gå til innhold

Janus-Ulla... Liker/Liker ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

liker. Blir ikke så fort tynnslitt og tåler godt å vaskes.

Skrevet

Liker. Holder seg greit og grei pris.

Skrevet

jepp,enig med deg.Ikke fort tynnslitt og tåler godt å bli vasket :-)

Skrevet

Synes det er helt ok, men kjøper like gjerne ulla fra cubus.

 

Liker heldressene, verre med de todelte. Buksene er laaange og genserne/jakkene korte.

Skrevet

LIKER!

Det er den eneste som duger forr oss. Blir ikke slitt fort. Vokser med ungen omtrent og holder babyen varm og tørr. Fantastisk! Og ikke dyr. Kan det bli bedre?

Skrevet

Ulla fra Cubus klør på huden synes jeg.. Det gjør ikke Janus-ulla...

Skrevet

Liker veldig godt! Vi bruker nesten bare ull, og Janus er favoritten (ved siden av Nøstebarn, men jeg synes klærne derfra slites fort). Klærne er fine, slitesterke, veldig gode, og størrelsene holder mye lenger enn på andre ullklær.

 

Skrevet

Liker fordi det ikke går så kjapt hull i, det er ikke altfor dyrt og ofte er det fine farger.

Skrevet

Ulla fra janus er grei nok. Slitesterk og ok pris. Men den er fryktelig behandlet, og det er jeg ikke så begeistret for. Så prøver å kjøpe mest mulig ubehandlet ull, nøstebarn f.eks. Kunne tenkt meg at janus hadde hatt en ubehandlet kolleksjon også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...