Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 liker. Blir ikke så fort tynnslitt og tåler godt å vaskes.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Liker. Holder seg greit og grei pris.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 jepp,enig med deg.Ikke fort tynnslitt og tåler godt å bli vasket :-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Synes det er helt ok, men kjøper like gjerne ulla fra cubus. Liker heldressene, verre med de todelte. Buksene er laaange og genserne/jakkene korte.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 LIKER! Det er den eneste som duger forr oss. Blir ikke slitt fort. Vokser med ungen omtrent og holder babyen varm og tørr. Fantastisk! Og ikke dyr. Kan det bli bedre?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Ulla fra Cubus klør på huden synes jeg.. Det gjør ikke Janus-ulla...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Liker veldig godt! Vi bruker nesten bare ull, og Janus er favoritten (ved siden av Nøstebarn, men jeg synes klærne derfra slites fort). Klærne er fine, slitesterke, veldig gode, og størrelsene holder mye lenger enn på andre ullklær.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #9 Skrevet 14. august 2010 Liker fordi det ikke går så kjapt hull i, det er ikke altfor dyrt og ofte er det fine farger.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #10 Skrevet 14. august 2010 Ulla fra janus er grei nok. Slitesterk og ok pris. Men den er fryktelig behandlet, og det er jeg ikke så begeistret for. Så prøver å kjøpe mest mulig ubehandlet ull, nøstebarn f.eks. Kunne tenkt meg at janus hadde hatt en ubehandlet kolleksjon også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå