Gå til innhold

Noen som har prøvd circadin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en type medisin man kan gå på over tid, eller er det en korttidsgreie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google er en fantastisk liten sak . du skriver www.google i url'en og i søkefeltet som dukker opp skriver du ymse stikkord ...

Informasjonen som dukker opp må du sortere selv: seriøst el useriøst, men det er veldig lett når man har fått dreisen på. Prøv nå!

Skrevet

Melatonin, eller tar jeg feil?

Er på ferie nå og husker ikke om det var det jeg fikk av legen sist.

Mot søvnproblemer.

Hvis det er denne medisinen du mener er dette min erfaring:

Ble skikkelig sløv/trøtt første kvelden jeg tok det og tenkte WOW.

For legen hadde sagt at men ikke blir avhengig av det.

Neste kveld var virkningen mildere og kvelden etter det forsvant den nesten helt...

Nesten som om kroppen vente seg til det eller noe.

Bruker nå Atharax (tror det skrives sånn)

Skal heller ikke være vanedannende.

Disse funker bra, men det tar rundt 2 timer før jeg sovner.

Skrevet

Har prøvd i over en time jeg, derav spørsmålet her inne. Men du må gjerne prøve å finne ut av det selv. Kanskje er du en bedre googler enn meg;)

Skrevet

Takk for svar. Vet hvordan de funker. Har brukt dem i to mnd. Bare lurte på om dette er slik man kan gå på i lang tid. Eller om det er som med andre sovemedikamenter - altså kortest mulig.

hi

Skrevet

http://www.google.no/#hl=no&source=hp&q=circadin&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=1c21b78d52336f4c

Første treff er en pdf fra legemiddelverket. Ellers kan du slå opp på www.fellesskatalogen.no:

"DEPOTTABLETTER 2 mg: Hver depottablett inneh.: Melatonin 2 mg, laktosemonohydrat, hjelpestoffer.

Indikasjoner: Indisert som monoterapi til kortvarig behandling av primær insomnia karakterisert ved dårlig søvnkvalitet hos pasienter ≥55 år. "

Skrevet

.. så skal ikke brukes over tid. Hør med legen din hva han / hun mener er kortvarig bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...