Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 min mor kunne tenke seg og være barnevakt over natten, en natt, for sønnen min, kun fordi jeg er sliten for tiden?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Nei, det er ikke frekt å spørre. Det er bare frekt hvis du tar det som en selvfølge at hun sier ja.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Nei det er da bare å spørre, vet min mor og svigers ville blitt glad om de fikk passe ungen min litt mer. Men selv har jeg ikke behovet, men om du har det så synes jeg det er bra at du kan få litt hvile.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Nei tar det absolutt ikke som en selvfølge at hun sier ja. Men syntes det liksom kun blir bedt om barnevakt dersom det er noe annet viktig man må gjøre..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Merker det hadde vært veldig deilig med en natt uten og måtte våkne en aneste gang fordi han har mistet smokken. Er alenemamma, har 100% stilling og pusser opp leilighet for tiden, så merker det er lite energi for tiden.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Stemmer i med de andre: Det er ikke frekt å spørre om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå