Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 ???? blir kjempe glad for svar...føler meg litt alene her:)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 jeg hadde det..du er vel sikkert ikke her lenger:pMen om du svarer,hvis du lurer på noe eller noe,skal jeg se over i morgen;) Jeg hadde DVT, og måtte ta klexane 6 siste mnd av svangerskapet.. Har du fått det nå?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Ja, jeg reiste noen timer med fly, og aborterte som en følge av blodpropp i morkaka. Nå må jeg bruke blodfortynnende under svangerskapet, og kan ikke reise med fly mens jeg er gravid. Under utredning viste det seg at jeg har en arvelig mutasjon som gjør at jeg lettere får blodpropp. Det finnes fire grader av denne, og jeg har den mest alvorlige. Jeg håper det går bra med deg, og at du ikke merker noe særlig til dette.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 takk og lov, så det finnes flere enn meg... har lett og lett etter noen som har opplevd det samme... drit ekkelt dette her... lurer egentlig på alt....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Jeg fikk også blodpropp i svangerskapet. Det er nok en del som får det dessverre. Jeg er veldig skeptisk med tanke på en ny graviditet.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 hadde vertt godt å delt litt erfaringer her:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Noen som kan fortelle meg symptomer på blodpropp i svangerskapet?!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #9 Skrevet 14. august 2010 blod proppen min har nok vert der en stund og eg har ikke merket noen ting,før plutselig eg fikk puste problemer og ufattelig slapp....da hadde den alle rede gått i lunga... ellers blir en hoven og får smerter, begynner ofte i beina/lårene...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #10 Skrevet 14. august 2010 på meg-med DVT- hovna den ene foten litt,ble rødflammete,fikk vondt og det var akkurat som om foten sovna når jeg gikk..Legen mente det var isjas da! Men har du hatt det,og/eller har mutasjonen får du blodfortynnende om du skal bli gravid att,og da skal det nok gå bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå