Gå til innhold

Hva får du opp på meg Sanna28,kimby og alle andre?


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

er gravid,termin rundt 13-15 april 2011.lurer på svangerskapet?er den en eller 2,kjønn og fødsel.jeg er født 28april 82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takker.

blir spennede,min sønn på 3år sier det er jente han også.

 

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg truddeo du skulle få jente forige gang, så jeg holder en god knapp på at hun kommer denne gangen! En liten Rose får jeg inn... Har den blomsten en spesiell betydning for deg?? føler den er sterk... merkelig

Trur du får en del mer?? kvalme denne gangen... men bare en liten stund. Så et fint sv.skap ellers... Grei fødsel... 20 April får jeg inn....

 

Ser du på meg??? Er jeg gravid? eller snart? 280384

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det var flere som trodde det kan jeg huske.Rose?mmm har ingen roser her hjemme eller noe som betyr no spesielt for meg

 

 

Får opp at du ikke er gravid nå,har du litt "problemer"med å bli gravid?får opp nov nå.Tror jeg har fått opp sommenern på deg tidligere viss jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du får en jente. Tror du kommer til å ha en del kynnere og smerter i rygg,litt hevelse i beina, har du gått mye i de andre svangerskapene dine? Får opp en tursti,tror dette kan gjøre godt for ryggen din og hovne bein. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til deg bambi.

For å si det slik så ligger jeg ikke på latsiden når jeg er gravid eller...går mye turer,har en hund og neste uke blir det en til.Er aktiv og full fres på jobben til meg.Og har to små gutter nå så er mye ute i skog og mark.

Smerter i ryggen stemmer nok,har de allerede i korsryggen,det er der de bruker og være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...