Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Ikke fordi det er mange rare folk her, jeg er sikkert en av dem som velger å sitte her en fredagskveld.. Men jeg er ensom, jeg har ikke så mange venner.... Barna betyr alt for meg da, jeg lever for dem heldigvis..uten dem hadde jeg ikke vært noe.. Men alikevel..jeg er så lei meg..er det slik livet skal være? Jeg er mye deprimert men fungerer veldig bra..har nok god selvtillit sånn blant folk og vet jeg er en veldig god mor..men inni meg er jeg så trist og lei meg.. Føler alle er så lykkelig..blir deprimert av FB også..alle er jo så lykkelige hvor enda jeg snur meg..alle har ett fint liv.. Føler meg av og til som den eneste 26 åringen som ikke er noe lykkelig... Ok for ett tåpelig innlegg jeg vet..men jeg er vel en av DIB nerdene jeg da..er flaut!! Hadde krepert om noen visste jeg satt her på kveldene..men DIB er vel en slags venn den og:(
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Vet hvordan du har det.. Tragisk nok så er dib eneste underholdningen jeg har om kveldene der jeg på en måte får snakket med andre.. Hvor er du fra?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Haha, jeg sitter her og hører på at naboene har besøk. De ler og skråler og hygger seg, mens jeg sitter her og glor på disse evinnelige diskusjonene jeg egentlig bare synes er middelmådig nteressante på det beste. Dritt-DIB. Lurer på hva jeg skulle gjort uten.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Henger med dere..Har bursdag idag og ingen venner å feire dagen med.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Skulle tro det var jeg som skrev det innlegget
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 jaja godt å vite at vi er flere.. HI
*LillaMeg* Skrevet 13. august 2010 #9 Skrevet 13. august 2010 Jeg og. Du må gjerne sende meg en pm om du vil.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #10 Skrevet 13. august 2010 Gratulerer med dagen! Hvis det er noen trøst satt jeg også her alene på bursdagen min tidligere i år.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #13 Skrevet 13. august 2010 Gratulere med dagen!! Hipp hurra for deg HI
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #14 Skrevet 13. august 2010 jo takk for det du:) kan sende deg en PM en kveld..ikke akkurat nå..er så sent må snart legge meg:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå