Gå til innhold

Flere som er gift/samboer med en bonde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takler dere det??? Jeg er gift med en melkebonde, og han jobber fra tidlig, tidlig, til sent, sent. Det blir ofte opp i 16 timers arbeidsdag. Og da sier det seg selv at det ikke blir noe særlig tid til overs for kone og tre små barn...

I sommer har vi ikke vært avgårde på en liten ferie sammen engang. Nå stakk han nettopp hodet innom døra bare for å si at han hadde en god del igjen å gjøre ute... Kjenner at jeg begynner å bli ganske sliten av denne livsstilen. Han prioriterer kun jobben, mens jeg sitter igjen med hus og barn omtrent alene.

Jeg har sagt til ham flere ganger at jeg syns det er vanskelig at han jobber så mye, men det å være bonde er så viktig for ham at det tydeligvis går foran familien.

Flere i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg så igjen i det du skriver! Mannen min er og bonde, og jobber stort sett hele dagen, og ikke får jeg hjelpe til med noe gårdsarbeid heller fordi han vil gjøre ting på sin egen måte.. Men det er bare sånn han er, å han er oppslukt i jobben sin, så jeg må bare leve med det, for jeg elsker fyren ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...