Gå til innhold

Har en veldig flott søster til ellers, men akkurat når det gjelder hvordan jeg oppdrar sønnen min er hun er pain in the ass..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

merker det begynner og bli nok kommentarer ang hva jeg gjør som mor. Hun skal legge seg opp i den minste lille ting, gjerne økonomiske valg jeg tar når det gjelder div innkjøp til sønnen min. Da jeg kjøpe han en reima dress til vinteren ifjord, fikk jeg sleng rett i trynet at hun syntes det var unødvendig og kjøpe så syrt utetøy som han vært øyeblikk kom til og vokse ut av.. Da jeg valgte og kjøpe stokke trip trap stol da han var litt mindre var jeg teit som ikke gikk på IKEA og kjøpte en sånn stygg plastisk stol som jeg personlig aldri hadde klart og hatt stående i mitt hjem :P.

 

Hun kommenterer typen bleier som blir brukt, leggetiden hans, at han enda bruker smokk, at jeg lar han spise grøten sin selv selvom det blir gris osv osv.. Er ingenitng hun ikke kommenterer syntes jeg. Blir så sliten og lei meg rett og slett når ingenting er bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sagt fra at oppførselen er irriterende og at det faktisk er du som bestemmer over eget barn og hvordan du gjør ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ønsker nok bare å hjelpe, åmener det helt sikkert bare godt!

Har selv en søster som er veldig ivrig på å gi råd osv. om oppdragelsen til vår sønn, men det er jo fordi hun har så lyst til å være til hjelp:)

Så er hun jo så veldig glad i barn, men ikke fått noen egne enda, så er nok mye derfor også:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...