mamma til 2 skjønnheter Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Jeg er så glad for å ha en mann som lar meg få "lov" til å være gravid å lar meg slappe av når jeg kjenner jeg trenger det. Vi har 2 barn fra før så det er en ganske travel hverdag. Jeg blir så trist når jeg leser om menn som ikke bryr seg med hva den gravide dama hans har behov for. Bare kjører sitt eget løp liksom... Og som ikke gidder å involvere seg i graviditeten i det hele tatt. Min mann later iallefall som han følger med når jeg forteller om hvor mange uker og dager vi er på vei og hvor stort fosteret er blitt osv osv All ære til de mennene som forstår eller prøver å forstå.
Snart e trekløvern i boks ♥♥♥ Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Korr heldig vi e da! Har å en sånn mann. Han klager aldri på en ting. Tar ungan om mårran, kjøre dæm i bhg. Jobbe ute me garasjen til han hente dæm igjen Å e ikkje no stress om æ ikkje e i form til å lage middag, førr det kan han å gjøre. Klesvask tar han å tak i Syns det e så trist når man læs/høre om kordan enkelte mannfolk oppføre sæ. Men man kan jo ikkje skjære alle under en kniv heller! Så det e ikje rart at æ gifta mæ me han, sånne væks ikkje på trær.. <3
tingeling78 Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Ja vi er heldige. Her tar mannen med seg jentungen til barnehagen og jeg kan bruke dagen som jeg vil, uten forventninger fra hans side. Og selv etter jobb hjelper han til hjemme og avlaster. Og jeg føler at jeg klarer å ha nok energi til å være kjæreste også og ikke bare sur, sliten gravid;)
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 14. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2010 Ja de får igjen for å være forståelsesfulle:)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Ja må skryte litt av min også.. Idag har han tatt begge guttene med på båttur, mens jeg får hvile hjemme alene... De skal på en strand å grille og kose seg hele dagen.. Ikke såå lenge til fødsel så han sa jeg kunne legge meg i hagen og kose meg i solen...Nyte dagen
de_to og den lille Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Slenger meg på denne jeg Har en fantastisk mann som til tross for sine feil er verdens beste og stiller opp på alt med lege og jordmor og ellers er forståelselsfull når jeg blir sliten. Ellers har han malt og pusset opp det ekstra rommet i huset og han tar seg av alle tunge løft uten at jeg behøver å spørre. Er deilig å føle seg litt som en dronning hjemme Synes også han er kjempesøt når han leser infoen vi fikk fra jordmor som jeg ikke gidder lese fordi det står ikke noe nytt og revolusjonerende der... Han blir nok en kjempeflott pappa og jeg gleder meg til å la småen ha alenetid med pappan sin
Oppnedx2 Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Signerer denne! Vi har ingen barn fra før men venter vår første. Er så utrolig taknemmelig for at han bryr seg om både meg og graviditeten, tar seg tid til å spørre, lytte, og forstå! Og ikke minst tolmodigheten i forhold til hormonelle utbrudd , alt i fra latter til strigråting. Og ikke en eneste gang har han klaget ! Her har også Sambo pusset opp leiligheten totalt, revet rom for større stue, laget nye løsninger ,lagt gulv, fliser, malt osv osv kun for "jentene sine" som han sier. *sukk* hihi. Lenge leve kjærligheten jenter :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå