Gå til innhold

Hvordan håndtere mennesker som snakker dritt om en?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er ei som snakker masse om meg og det er ikke spesielt mye pent som blir sagt. Hun har få venner men flere av mine venner har hun snakket med. Den ene venninna mi som hun kun har møtt en gang før snakket hun masse drit om mine barn til midt på ett kjøpesenter i byen. Jeg snakker ikke slik om henne og det er utrolig sårende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Konfronter henne, og hvis du vet noe om henne, så sier du det no i denne duren: rette person som snakker som selv *hva det nå måtte være* !

Men ikke synk ned på hennes nivå og gå rundt til alle andre. Du må rette det til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg aldri ser henne.

 

Jeg vil helst heller ikke vite hva hun går å sier om meg heller men vet om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kveler henne med snillisme!

Når du ser henne er du skrekkelig koselig, spør hvordan hun har det, smil, prøv å virke så intressert og oppriktig du kan. Vær glad og positiv, og få henne til å tro at du vil henne alt godt i hele verden.

Når folk forteller deg om drittsnakket hennes, ikke bli sint. Bare si at du knapt vet hvem hun er og at du ikke skjønner hvor hun kan ta dette fra, for hun kjenner deg jo ikke.

Ellers; hev deg over det. Ikke bruk tid og energi på å bli sint og skuffet over slike folk. Sansynligvis føler hun seg truet av deg på et vis. Du har nok noe hun misunner og beundrer, og hun vil helst ikke at andre skal se det samme som hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...