Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Trenger bare en klagemur... Det har seg slik at vi får hjelp av min mor og hennes samboer hver sommer. Jeg er student og er derfor nødt til å jobbe, mannen dagpendler og de hjelper til med barna. Det er en helt uvurderlig, og vi setter stor pris på den hjelpen. Vi hadde rett og slett ikke fått sommeren til å gå rundt uten deres hjelp. De er til vanlig er bosatt i Frankrike, og derfor bor de her hos oss under oppholdet. De kommer oppover ca 15. juni og reiser ca. 1. september. I vårt hus benytter de seg av en hybelleilighet som har en stue med sovealkove og tekjøkken, samt eget bad og inngang. Problemet er at de aldri er der nede for uten om natten. Hele tiden sitter de der hvor vi er, og mannen og jeg mister helt kvalitetstid sammen. Siden mannen min pendler, legger han seg lenge før de går ned til sitt, og dette virker begrensende på kosen og intimiteten. Det blir bare noen kjappiser innimellom, bortsett fra armkroken om natta. Vi har snakket med dem om at det er fint at de er noe nede, og de er helt enige. Det er tv, data og mat i leiligheten. De bare gjennomfører det ikke. I dag er det10 år siden jeg og mannen ble sammen, og det hadde vært hyggelig for oss to å kunne bruke tid sammen, men her sitter de! Jeg har ikke samvittighet til å be dem gå ned, eller besøke en av alle de bekjente som er rundt her. Klarer liksom ikke å være "slem". Så her sitter jeg og er frustrert og misfornøyd, mens jeg teller ned til september. Som sagt: Utrolig flott hjelp, men utrolig godt å bli kvitt også. Bare ett år igjen... :-/
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Med all den hjelpa synes jeg dere bare burde takke og bukke. >De er vel hjemme for å besøke dere, ikke for å sitte på en hybel.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Siden dere har en spesiel dag så kunne dere jo ha bedt dem om å sitte barnevakt på kvelden også å tatt dere en tur ut for god mat eller noe