Gå til innhold

Hva i faen skal jeg gjøre?? Nå er svigermor pisseSUR bare fordi jeg ikke har lyst til at


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

babyen min skal overnatte hos henne i helga..

 

Grunnen til at hun føler at hun SKAL være sur, er fordi mine foreldre passet babyen vår hele forrige helg, da jeg og samboer var på festival.

 

Så da kan jeg ikke forskjellsbehandle mener hun..

 

Jeg har prøvd å si at jeg ikke har noen behov for å sende babyen min bort denne helga, og at det ikke kommer på tale. Men da svarer svigermor: "Er det bare dine foreldre som få passe mini?"

 

Nå skal det sies at svigermor har passet mini flere ganger, hun også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.. For å beholde husfreden ville jeg rett å slett prøvd å forklare at du vil være hjemme denne helgen, men hun kan passe henne om 2-3helger, og så håpe at hun glemmer det.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell henne at ungen din ikke er en pakke som skal sendes rundt etter hennes behov, men et lite menneske som skal være hos mammaen sin denne helgen. Går ikke det inn, så begynner du å gråte og spør henne hvorfor hun er så slem med deg når du bare vil det beste for barnet ditt. Funker som faen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ikke bestemme når hun skal ha babyen. Og når babyen var borte sist helg så er det ikke så rart at du ikke ønsker å ha henne vekke denne helga. Hun får bare vær pissesur, hun kan ikke diktere. Hun kan ønske ja, men hun kan ikke bli sur om hun får et nei. Og når du er klar for at x og y skal ha mini på overnatting er opp til deg og barnefar.

 

Jeg har aldri latt mini (som nå er 10mnd) være borte over natten, ammer enda, men jeg hadde nok ikke det uansett. Jeg vil vente til mini er klar og det får folk bare respektere. Det er mitt valg, jeg er den eneste som VET det. Og hvem som får ha mini første natta handler om hvem mini er tryggest med og hvem jeg stoler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn en helg hvor du og pappaen ønsker litt fri.

Sett av den helgen til svigemor.

Fortell henne att hun kan passe ungen da.

Værre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...