Gå til innhold

Hva tenker dere om folk som etablerer seg veldig tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som er samboer/gift og har flere barn når de er knapt 20 feks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de er tidligere ute enn gjennomsnittet.

Skrevet

Ikke noe spesielt, annet enn at de er tidligere ute enn gjennomsnittet og dibstandarden..

Skrevet

Å være samboere alene er jo veldig uskyldig og det er sjeldent noe problem å "bare" flytte fra hverandre igjen hvis/når forholdet blir slutt. Er man gift og har planlagte barn før 20år, så vil jeg si man er veldig naiv. De fleste 18-19åringer med kjæreste tror det skal være dem for alltid, men likevel er det sjeldent det blir sånn. Heldigvis er det noen som klarer å holde sammen også, men som sagt er det sjeldent.

Skrevet

Jeg var 19 da jeg traff min mann. Fikk barn når jeg var 21år og han 23.

Vi syntes aldri vi var så unge. Vi hadde jobbet siden vi var 18år begge to. Vi bygde hus når vi var 20år. Alt kom helt naturlig. Synes ikke vi fikk stygge blikk heller. Angrer ikke ett sekund. Vi er i tidlig tredve-årene. Har store barn og kan gjøre mye med de og alene. Vi har betalt ned hus og kan se etter hytte eiendom. Passer oss helt perfekt!

Skrevet

Det er sjeldent at noen i det hele tatt holder sammen ut livet, uansett alder.

Skrevet

At det garantert ikke kommer til og holde. Har flere venninner og bekjendte som har etablert seg veldi tidlig med både mann og barn. Felles for dem er at de er alenemødre idag...

Skrevet

Syns det bare er koselig at dem har klart å etablere seg så tidlig. Lillebroren mi og kona hans, har vært sammen siden dem var 17 år, og kjøpte seg leilighet da dem var 20. Nå er dem 25 og har 1 barn sammen.

Skrevet

jeg kan jo svare for meg selv. jeg og samboeren min har vært sammen 9 år nå i november, ble sammen da jeg var 16 og han 17 år. flyttet sammen for 4 år siden og har et barn på 2 år og venter en til nå i oktober. vi er nå 25 og 26 år. vi har kjøåt en leilighet som vi solgte og eier nå en enebolig, begge har jobbet etter endt videregående, han rørlegger og jeg helsesekretær. har faktisk 2 vennepar til som har det som oss og som er på vår alder.

så jeg tenker egentlig at vi er heldige som har hverandre og at vi fortsatt er sammen:)

Skrevet

hva prøver de å bevise? tenker nå jeg ;)

trist at noen har det så travelt med å bli "voksen"

men enhver får gjøre det den vil, jeg er veldig glad for at jeg flytta fra han jeg var sammen med da jeg var 18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...