Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Vi har lenge planlagt denne dagen. Maten er klar, og vi skulle begynne. Men hva gjør min mann?-chatter med eksen på internett. Hvordan takler jeg dette?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Du ringer din eks og spør om han vil komme over.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Ja, jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere. Jeg gråter alltid,-alle følelsene mine uttrykker seg selv. Men jeg vil være sterk. Jeg skal se hvor lenge han prater med henne før han husker på meg. Men hva gjør jeg så? Konfronterer han hvordan?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Om det ikker er at de har barn sammen og snakker om noe viktig i forhold til barnet kan du jo fjerne kabelen til internett hehe. det gjorde jeg for exen når vi skulle spise eller annet og selv med en halvtimes varsels tid ikke klarte å avslutte det han drev med på datan.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Nei,de har ingen barn sammen. De har ikke snakket med hverandre på lenge fordi hun bor ikke i Norge nå. Men det rettferdiggjør ingenting. Det stikker litt i hjertet mitt. Føles som om jeg er latt i stikken på en restaurant alene.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Ahh! Nå har de snart snakket sammen i en time. maten blir kaldog jeg mer og mer knust. HJELP MEG! Hva sier jeg til han?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Du rydder sammen alt, og avlyser den romantiske kvelden. Så forklarer du at du ikke koser deg med å høre at han snakker med eksen
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #9 Skrevet 13. august 2010 En av grunnene til at en IKKE bør ha kontakt med ekser på nettet eller mobil. Hvor i huleste hører det hjemme? Grusomt respektløst. Gi han grei beskjed når han er ferdig. Og kaller han deg sjalu, Så kan du kalle han en fjortis som chatter med eksen sin. Mannen må vokse opp og forstå at nåtid er nåtid. Om dere vanligvis har avtale om kontakt med ekser gir du beskjed om at dere må ha regler!! Mange snakker så varmt om god kontakt med ekser. Tenker det sitter mange sarte sjeler og har klump i magen pga slik unødvendig kontakt! Var nettop en artikkel om store skilsmissetall pga facebook og kontakt med ekser.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #10 Skrevet 13. august 2010 Jeg hadde ikke giddet og vente så jeg hadde heller tatt meg en tur ut. Spør om en venninne vil være med ut og ta en øl eller noe???
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #11 Skrevet 13. august 2010 Vis han denne linken om han blir fornærmet. Menn har en tendens til å ha vansker med å forstå oss damer og følelser.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #12 Skrevet 13. august 2010 Be en venninne om å komme å spise, så popper dere en flaske vin, og går ut å shaker assen! Pynt deg masse! Og stæsj deg opp, så når samboer spør hva du skal, sier du at han har vært for opptatt med å chatte med xen sin at han ikke har lagt merke til at du har lagt nye planer, og skal ut å rocke!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #13 Skrevet 13. august 2010 Signerer sistemann her. Få tak i en venninne, stæsj deg skikkelig opp, riv med deg vinflaska og fly ut på byen. Drit i ham.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #14 Skrevet 13. august 2010 Vet han at det er en romantsik aften på plakaten i dag? Eller tar du det for gitt at han skal skjønne at du har planlagt dette ettersom du lager digg mat?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #15 Skrevet 13. august 2010 Hvorfor i alle dager sitter du på nett og klager til oss i stedet for å snakke med mannen din? Det er jo bare å si at nå er maten klar, logg deg av og kom og spis. Eller evt at du ikke setter pris på at han chatter med eksen sin akkurat den dagen dere skulle ha en romantisk kveld. Eller du kan spørre om det var eksen han faktisk hadde tenkt å ha en romantisk kveld sammen med, og ikke deg. Mange muligheter.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #16 Skrevet 13. august 2010 Du går rett bort til han og sier: jeg trodde vi hadde planlagt en romantisk kveld sammen i dag? Så få du bare høre hva han sier.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #17 Skrevet 13. august 2010 JA han visste det var romantisk kveld. Planlagt lenge. Han la seg helt flat og sa unnskyld. Men jeg er så vanskelig, mange følelser og nå var liksom kvelden ødelagt for meg..så det ble ingenting. vi skal ta det igjen neste torsdag. men frukten som jeg har dyppet i sjokolade er nok ikke så god da..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #18 Skrevet 13. august 2010 Idiot. Du sitter halve kvelden på barnimagen, så klager du på at han er på nett å chatter... Man må snakke sammen for å få et forhold til å funke!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #19 Skrevet 13. august 2010 Ma hva ble det til ang chattingen med eksen? Det slutter han vel ikke med med det første uansett-
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #20 Skrevet 13. august 2010 Jeg tror jeg ville bedt om en pause i forholdet. Men det er lett for meg å si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå