Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Dere som har litt korte bein (jeg er selv 160 høy), og har litt fyldige lår og fyldig rumpe. Jeg er ikke feit, men er litt kraftigere der enn resten av kroppen. Hvor finner dere fine bukser som passer? Jeg er så lei av å måtte legge opp hver bidige bukse, særlig siden jeg ikke har symaskin selv. Men jeg tar gjerne imot tips om bukser som er fine selv om de lange i beina, men som sitter fint på litt formfulle romper.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Jeg er klassisk pæreform. Har rumpe og lår, men helt flat mage. Har bestandig slitt med å finne bukser, fordi de enten blir for trange på lårene eller for vide i livet. Nå har jeg begynt å handle bukser på Zizzi og de passer perfekt. Eneste problemet er at de går fom str 42, så det kommer jo litt an på størrelsen din.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Jeg handler ofte bukser på vero moda eller h&m og da må jeg bruke str. 38. En helt grei str, men jeg kan bruke 34 og 36 i overkropp. Jeg bare opplever at alle bukser er lang i beina, alt for trang rundt lårene og vid i midja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå