Gå til innhold

fosterlyd 144. jente eller gutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt :)

Skrevet

Hjertelyden til jenten min har ligget på rundt 140-148 hele tiden...

Skrevet

Jeg fikk gutt og den lå på rundt 140

Skrevet

Bægge mine lå dær, å æ fikk en av hvær :P

Skrevet

hmmm..vet jo ikke, men de trodde det var jente på ul. Så ingen tut..

Men nå ble jeg jammen usikker selv siden så mange tipper gutt:=)

Skrevet

tror gutt :)

Skrevet

lillebror i magen ligger på 145-150.....sies vel at jentene ligger på mellom 150-160? ikke at jeg tror på alle disse mytene jeg da....:)

Skrevet

Ja, det blir nok jente eller gutt...

Ikke for å være ekkel, men tror ikke noe på å finne kjønn ut fra hjerterytme. Har jente i magen - fosterlyd på 146...

Skrevet

Jenta trur jeg. Har selv født jenta hun låg på fosterlyd på 140 til 150. Har gutt fra før han hadde fosterlyd mellom 120 til 140. Se på magen er den spiss er det gutt er den rund er det jenta. Det stemte oss meg.

Skrevet

Gutten i magen min ligger på 140 :)

Skrevet

det med magen stemte ikke med meg, var så spiss som ei syl, men ut kom ei jente. gamle damer sa jeg fikk revurdere innkjøp av rosa, hehe

Skrevet

med gutten vår hadde jeg jentemage og fosterlyd på 120-140. Denne gangen vet jeg ikke hva vi får men har fpsterlyd på 140-160 og spiss guttemage.... bare myter alt i hop dessverre...

Skrevet

Jeg hadde fosterlyd på 144 i uke 12 og fikk jente

Skrevet

Begge mine første jenter har ligget på mellom 140 og 150 i hjertelyd i løpet av svangerskapene.

Med begge disse mente "alle" at vi fikk 2 gutter, men den gang ei...2 jentete jenter og stor sannsynlighet for at den 3. er på vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...