Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Har stått på siden i formiddag og lagd hjemmelagt fiskegrateng og gulrotstuing som både ungene og mannen ønsket til middag i dag! Først ringer mannen og sier han må jobbe overtid på jobben og ikke er hjemme før i 20 tiden i kveld.. Deretter drar guttene over til en av naboene en "snartur" og 10 minutter senere ringer elstemann og sier de fikk middag hos dem og dermed så trenger de ikke middag:( Og sist men ikke minst så har besteforeldrene vært i bhg og hentet vesla uten at jeg visste om det, mannen visste det jo, men hadde glemt og gi meg beskjed. Så nå sitter jeg her med 2 store former med hjemmelagd fiskegrateng og har bare lyst og kjøre dem rett ned i bosset:( Er så skuffa over at jeg måtte spise middag alene.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Det er jo ingenting å bli skuffa over.. Legg de i frysern. Vips så har du ferdig middag senere en dag til uka..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 uffda... skjønner deg veldig godt jeg!!! det med mannens overtid er ikke så lett å styre da.. men mannen din burde ha sagt til moren sin at barnet skulle rett hjem i dag for du har planlagt middag. naboen som foret på barna dine burde ha ringt og spurt om det var ok. barn tenker ikke over hvor mye vi sliter over kokekarene for å gi dem det de vil ha. de bare tror maten dukker opp på bordet rett før de skal spise. man forer rett og slett ikke på andre sine barn uten å sjekke med foreldrene først om de har spesielle middagsplaner eller andre planer. det synes jeg du burde ringe over å si til naboen din med en gang! makan.....
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Uff det var ikke kult, men spis deg mett og frys ned resten. Så har du middag en annen dag!!! Ha en fin fredag videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå