Gå til innhold

jentesex

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor er det så mange som er opphengt i det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydeligvis fordi mange liker det eller drømmer om å prøve det da vet du

Skrevet

Antakelig fordi DET er en trend-greie, i motsetning til å ha hetero oralsex som noen i en aen tråd påsto var trend ^^

Skrevet

Hva var det som var så morsomt med det? Er jo hypertrend nå at jentesex selger, samme søren hva det skulle være.

Så alt oppstyret og fokuset på å leke lesber er rett og slett en idiotisk trend.

Skrevet

haha, synes bare det var bra sagt x)

Skrevet

ah sånn ja :-) Ikke godt å si på et anonymt forum og generellt uten tonefall :P

Skrevet

Jeg er enig med dem som sier det er en motegreie. Man må likksom ha hatt lesbesex for å være kul. Jeg synes det er litt trist jeg.

Altså, folk får være lesbiske eller biseksuelle så mye de vil for min del, men jeg synes det er litt trist at man blir sett på som rar eller gammeldags om man ikke interesserer seg for det. Det er nesten så det har blitt en skam å være 100% hetero. Og spør du meg er det sneversynt og intolerant.

Jeg har sex fordi jeg har lyst, ikke for å være kul, in eller vågal og tøff. Jeg har heller ikke sex for å "tekkes" menn. Jeg har sex fordi jeg har lyst. Og jeg har ikke lyst til å ha sex med andre kvinner.

Og jeg synes det er merkelig at man blir sett ned på hvis man sier det.

Skrevet

Signerer 21:05 !!

Jeg vil herved stå frem som 100% hetero, og jeg er pokker så stolt av det også :-)

Forresten så burde mannfolk finne seg i at damer forventer av dem at de har homosex. Samme greia mener nå jeg. Men for min del så hadde ikke det vært særlig interessant heller.

Skrevet

Ja, og så var det den anonymknappen da. 21.05 var meg. :)

Forøvrig mener jeg "liksom", ikke "likksom", for noen henger seg opp i det, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...