Gå til innhold

Synes dibbere har unormalt mye sex!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi kanskje til vanlig sex 1-2 ganger i uka.. oftere en gang enn 2 ganger.. nå er jeg 38 uker på veg, og vi har nok ikke hatt sex den siste mnd og har heller ikke planer om det før 4-5 uker etter termin...

Er vi unormalt kjipe eller???

Vi ligger og holder rundt hverandre, stryker og koser, småprater og deler tanker hver dag i senga på ettermiddagen da.. så intimitet er det ikke mangelvare på! Men som sagt.. synes fryktelig mange her inne snakker om sex hver dag og opp til flere ganger om dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 38+3 nå... vi har hatt sex 6 av di 7 siste dagene :)

folk er forskjellig :) vi har nok sex minst 3-4 ganger i uka, og helst 5-6 ganger :)

Skrevet

Tror det er mye skryt og vas i enkelte tilfeller.

Vi har sex alt fra en til tre ganger i uka, har selvsagt perioder med mer eller mindre sex også alt etter form og hvordan vi jobber.

Under svangerskapene har det variert fra hver dag til lange perioder uten, med kvalme første trimester og bekkenløsning siste trimester så sier det seg jo selv at det blir lite sengehygge. Men andre semester så var jeg ekstra het og holdt på å ødelegge mannen min i den perioden..hehe

Etter fødslene så var det renselse og sårhet, pluss at vi begge var slitne, så første 4-5ukene var det kun kos og stryking på ryggen, ingen sex. I grunn lite sex under ammerperiodene i forhold til ellers siden melka rant så fort han tok på meg, følte meg ikke komfortabel med det.

Dessuten var alle ungene utstyrte med sex-alarm som ulte hver gang vi bare tenkte tanken, så hvis vi begynte å gikk det skjeldent mer enn 5 minutter før det var suttring i barnesenga uansett hvor stille vi var.

Skrevet

Jeg tror også det er litt skryt, særlig kommer det frem der man ikke er anonym hvor mange som har sex nesten daglig. Det er ihvertfall langt over hva som er vanlig statistisk sett for barnefamilier.

Også kommer det an på hva man definere som sex da. Er det penetrering, eller bare oralsex. Vi har mye mer oralsex enn samleie.

Vi har samleie omtrent 1 gang i uken, mens jeg suger han 1-2 ganger i uken. Jeg har ikke overskudd til mer sex, dessuten er jeg ikke kåt så veldig ofte.

Skrevet

du har vel sex for å sette igang fødsel :P

Skrevet

Tss.. Neida.. Her i huset har vi kun sex rundt 1-2 i mnd :P Så ikke mye sex her

Skrevet

Til vanlig har vi sex kanskje 1 gang pr mnd, faktisk. Noenganger får vi ånden over oss, og har sex 3-4 ganger i uka. Jeg har slitt med endel mellomblødninger, og da gjerne begynt å blø etter hvert samleie. Derfor har det blitt veldig lite.... Men nå er det bare 1 uke siden sist :) Kanskje på'n igjen ikveld :P

Skrevet

Jeg er på besøk hos kjæresten og har hatt sex 4 ganger idag =) =) =)

Skrevet

Ja, når vi var stormforelska hadde vi oss som kaniner hele dagen :) Det er vel mer når man har satt seg litt, fått noen unger, vært sammen noen år, osv osv :)

Skrevet

Da vi var kjærester og forholdet var fersk så var ikke sex 4-5 ganger om dagen uvanlig her heller, men kansje fordi vi da benytta oss av sjansen og var nyforelska.

Den tid er forbi, men vi har det godt i lag og har nok sex til at vi begge er godt fornøyd.

Skrevet

Det må være menn som kommenterer mange av disse...prøver å lure oss.

Skrevet

det tror jeg og!!! signerer denne 19.02:O)

Skrevet

Du skriver "unormalt mye sex". Men du, hvem er du som kan bestemme hva som er normalt og ikke når det gjelder sexmengde? Er det bare så ofte som du og mannen din gjør det som kvalifiserer som "normalt", mens alle som har mer (eller mindre) sex er "unormale"?

Et sted kommer et gjennomsnitt fra, og da må det nødvendigvis være noen som har sex ofte, og andre som har det sjeldent. Bare fordi jeg har sex oftere enn deg, blir jeg ikke "unormal", og jeg forbeholder meg retten til å ha sex mange ganger i uka med mannen min uten å måtte bli beskyldt for å lyve om det. Hvorfor i all verden skulle jeg det?

Skrevet

Har sex når jeg har lyst på sex jeg, fører ikke logg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...