Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23762578
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Er merkeklær så synst ikke det var så ille. Mer uheldig med ordvalget vil jeg si.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Sånn kjempebillig syns jeg ikke at dette var nei! Alle de vannlige klærne var faktisk dyre.. Men det er jo alltids lov og prøve seg da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå