Gå til innhold

Noen her som har blitt kvitt allergi under svangerskapet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hørte nettopp at det var vanlig å bli kvitt noen allergier under svangerskapet.. Altså at man vokser de av seg eller noe sånt!

 

Det hadde vært supert!

Noen som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen allergier, men en venninne av meg som ikke tåler melk, og melkeprodukter, kunne plutselig spise alt da hun var gravid:)

Hvordan det ble etter fødsel vet jeg ikke. Har glemt å spørre henne om allergien kom tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, jeg er ganske så allergisk og astmatisk... I løpet av og etter svangerskapet er det flere ting jeg tåler, nøtter, moreller og gulrøtter kan igjen spises blant annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble kvitt pollenallergien i svangerskapet, men vet ikke om den er tilbake til neste år da.

 

Og soleksemen forsvant, jeg kunne vise solen huden min så mye og lenge jeg ville! Spennende å se om det kommer tilbake.

 

Jeg ble mer allergisk mot kaninen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vrt lite plaget av allergi siden jeg fikk nr 1, men er gravid med nr 2 og hatt aldri vært så dårlig som nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg merket etter svangerskapet at pollenallergien er helt borte, noe som har gjort livet mitt mye bedre på sommerhalvåret. Deilig å kunne nyte vår og sommer igjen etter å ha slitt mer den allergien i over 10år med like mange ødelagte vår og sommere.

Var kraftig rammet også, øyne, nese, hals var hardt rammet, fikk astmabronkitt plager og på toppen utslett på kroppen. Måtte ta allergitabletter, gå på astmamedisin, unngå å oppholde meg ute de verste dagene, kunne ikke lufte sengetøyet ute osv.

Nå ingenting, som allergien aldri har vært der, vært allergifri i 5år nå. Legen er også forundret, men sa at dette skjer, hvorfor vet de ikke, men mulig hormoner har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...