Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Hvilke andre forum bruker dere enn her? Syns det er litt useriøst her (dårlig moderering), pluss at det er svært lite aktivitet på de fleste spesifiserte debattene, noe jeg tror er fordi det er aaalt for mange spesifiserte debatter. Egen debatt om jul og bleier liksom? Ønsker meg et seriøst forum med saklige debatter og mye aktivitet =)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Hva er en saklig debatt for deg da? Det er lagt om for mer spørsmål og svar her enn en debatt.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 www.snartmamma.com og www.nybaktmamma.com www.babyverden.no www.mammanettet.no
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 "liker du å slikke mus", "fryser babyen om jeg spiser is", "Aylar er penere enn Pamela" osv er ikke saklige debatter for å si det slik. Og sånt er det mye av her, spesielt da på anonymforum, og der er jo kun her inne det er aktivitet. Derfor jeg spørr her da ;-) Spørsmål og svar er selvsagt bra (formulerte meg nok dårlig i hovedinlegget), poenget var at jeg vil debattere, spørre og svare på et sted der folk oppfører seg, eller blir moderert bort, samtidig som det er aktivitet =)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Jeg anbefaler søsterforumene snartgravid.com (hvis du er prøver) snartmamma.com (hvis du er gravid) og nybaktmamma.com (hvis du er mamma) på det sterkeste! Seriøse forum, gode moderatorer og masse flotte folk! Helt anderledes enn her.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå