Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Han har blitt en lat sofagris, negativ og gretten. Ønsker meg en sporty mann med sans for friluftsliv. Hvor får man byttet? ;-) Kansje noen her inne som vil bytte, som er en lat sofagris selv og gjerne vil slippe mas fra den sporty mannen som vil til skogs på jakt og fisketurer, kan gjerne få sofagrisen min, men ingen retur!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Kanskje du bør hjelpe han igang med noe fritidsaktiviteter? Ikke spør, men si; i dag skal vi gå tur opp til fjellet. Jeg har laget kako og matpakke:)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Jaaa vi kan bytte! Mannen min maser om å gå turer, på fjellet og alt mulig annet hele tiden, han har ikke ro i ræva og jeg blir stresset av han. I dag er jeg hjemme og han er på jobb, jeg later meg i sofaen og gjør ikke en dritt;)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Jeg føler meg faktisk rundlurt av mannen min, da vi datet så påsto han at han var en ivrig turgåer og syntes det var viktig for foreldre å lære barna å like friluftsliv. Jeg har faktisk ikke vært på en tur med ham uten at han har blitt utålmodig, sur og gretten. Når jeg skal på tur så liker jeg å ta det med ro, kjenne på kroppen at man stresser ned. Finne et fint sted å gjøre opp ild når forholdene tillater det, bruke tid på å plukke bær. Sitte i timesvis ved et fiskevann å høre på lydene i naturen. Men han, til nøds ok å trø en times tid i marka, på sti vel og merke! Kunne tenkt meg at vi kunne campet en helg, vet om flere steder som er helt supre til den slags, men han blånekter, så blir alltid meg og barna alene på de turene. Det går faktisk utover forholdet ellers også siden jeg er et friluftsmenneske som har et skrikende behov for å være ute med jevne mellomrom. Har vokst opp med dette, overnattet i snøhuler, teltet, sovet under åpenhimmel. Det er dette som er livet, rekreasjon. Ikke sitte forran den forbanna tv skjermen eller pc`n dag ut og dag inn. HI
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Vis han denne tråden, så blir det sikkert fart på latsabben!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Er jo viktig å bli kjent før man gifter seg da. Hva med å gjøre aktiviteter uten mannen din da? Joda, mye kjekkere om han også blir med. Men kanskje han først må bli fristet. Ellers kan du jo be med deg en kompis som kan gjøre han litt sjalu - da blir det fart i sofagrisen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå