Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Nevnte det i en annen tråd her, også dukka jammen meg en annen sildajazzer opp! Få se nå hvor mange vi er her inne som skal ta en tur på Kaien i dag!! ..eller en annen dag for den del
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Eg var på onsdag. I morga blir det en tur på kaien på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Jeg skal i morgen, er planen! På konsert med Christina Bjorli
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Eg vurdere å ta meg ein tur, men får litt klaus av alt for mangen folk! Men det e jo kjekt å se på folkelivet da:) Sildajazzen.. eg har så vondt i rassen, hvis det ikkje va for plassen.. la la la.. kossen e den sangen nå igjen?? har an på dillå, men kan den ikkje..hehe
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 hehe, komme nok kje te å gå på sildajazzen, men ska ha gutten me meg på tivoli ganske snart :-) Hvis nåken vil så kan dåkke jo senda PM :-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Blir til å ta turen på kaien imorgen Bodene som intresserer meg mest da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå