Cessus Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Sluttet på p-pillen i slutten av juni, og ikke fått ordentlig mens etter det. Har spottet litt bare... Hatt en haug med symptomer på graviditet, men bare negative tester. Idag fikk jeg endelig kommet inn til legen, han mistenkte sterkt graviditet så han kjente på magen, målte blodtrykket og såklart, fikk meg til å ta en g-test. Testen var negativ, men på tross av det han kjente når han kjente etter livmoren, så han har fortsatt en mistanke om graviditet. Tok derfor også noen blodprøver og fikk henvisning til gynekolog for å ta ul. Jeg ringte gynekologklinikken for å få en time, men fikk ikke time før om en mnd! Sukk.. Nå må jeg da gå rundt å vente enda lenger... Legen mente at det også kunne være endometriose om det ikke er graviditet, for når man har endometriose så er symptomene veldig lik graviditetssymptomene. Fælt å ikke vite altså! Er så kvalm om dagen at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg...og utrolig vondt/sliten i korsryggen.. pluss en hel masse andre plager. Jaja, ellers ønsker jeg alle en fin dag
Gjest Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Hvis du har råd vil jeg anbefale å dra til privatgynekolog eller ultralyd, så slipper du å vente så lenge. Hvor bor du? Har noen jeg kan anbefale her hvor jeg bor.. Dessuten hadde jeg ikke gitt opp fastlegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ring og vær desperat i tlf, og ikke gi opp, si du trenger time NÅ fordi du er så bekymra og kvalm!!! Stor klem til deg..
Cessus Skrevet 13. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2010 Jeg bor i Røyken, nær Drammen! Har du noen å anbefale?? ) Uansett så skal jeg ta rådet ditt og få bestilt en time hos en privatgynekolog, det hørtes veldig lurt ut. For 1 mnd syns jeg er altfor lenge å vente! Men tror ikke fastlegen får gjort noe mer enn det han gjorde idag :/ Har en lege som virkelig tar jobben sin seriøst, og han sa jo selvfølgelig at jeg skulle kontakte han om disse plagene jeg har vedvarer.. Men nå tror jeg mest av alt jeg trenger time til ultralyd, bare for å få sjekket om det er noe i veien. Tusen takk for svar Lykkelig.1PP ) Klem tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå