Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Kommanderer og er ufin støtt. Vask klær, rydd hus osv. Ja, det ryddes og vaskes, men når jeg vil og har tid. Har andre ting å gjøre også utenom vasking og rydding. Han kan for faen rydde og vaske litt han også hvis det er så forbanna viktig for ham. Her ser tålelig greit ut og vi kan ta imot folk uten å skjemmes. Om det ligger noen leker på gulvet, eller står et glass på benken så er ikke det verdens undergang. Heller ingen krise om skittentøyskurven blir full en og annen dag, da kan man jo sette på en ekstra maskin for å ta unna dagen etter. I dag er jeg sjuk og har ligget med feber og hoste våken hele natta, jeg skulle gjerne sett mannfolket gjøre husarbeid hvis han var sjuk. Men slik jeg kjenner ham så ligger han da alltid rett ut og syter som om hans siste time er kommet. Jeg har stått opp med ungene, levert dem i barnehagen, handla til helg og rydda ut av oppvaskmaskinen, gått ut med søppel, vaska badet og alle bord og benker, pluss støvsuga. Det får fanden holde for i dag mener jeg. Ikke er det god tørk ute heller for den del, så da tar jeg heller klesvask i morra. Møkklei hele mannfolket! Har lyst til å riste ham så tenna skrangler for så å hive mashelvete på dør.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Hvorfor forteller du ikke dette til ham istedet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå