emil06 Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 marsipan vs fondant?? smaker fondanten godt , samme som marsipan eller blir det en annen smak. noen som sier fondanten er enklere og jobbe med ?? takk takk
Mammaen til Isak Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Marsipan er jo laget på mandler, så nei det er ikke samme smak. Fondanten er jo melis og marshmellows, og det er søtt- jeg personlig syns fondaten er best og jobbe med å lettest å få flott resultat med ( i tillegg blir den jo helt hvit), men marsipan smaker absolutt best )
emil06 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2010 hmmm det går ikke ann og ha ett lokk med marsipan under da hehe?
Mammaen til Isak Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Det høres grusomt kvalmende og søtt ut i mine ører, men vi har jo alle ulik smak hehe
emil06 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2010 hehe ja det kan vell bli litt mye.
superkåno Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 viss du vil ha kritthvit kake, kan du bare kjøpe HVIT marsipan, den er helt kritthvit og ikke så søt som fondant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå