Gå til innhold

Erfaringer ift osteopat mot gulping?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en storgulper på 2 mnd og lurer på om osteopati kan hjelpe..?

 

Söstera hadde refluks og kiss. Fikk behandling hos osteopat, og det funket på kiss men ikke refluksen. Hun gulpet like mye. Måtte medisiner til, noe som hjalp mot halsbrannen og smertene i forb med gulping, men ikke selve gulpingen.

 

Ringte osteopat i går, som sa at han rakst kunne finne ut om dette kommer fra knoklene/hodet. Men jeg er litt skeptisk siden det ikke hjalp på söstera.

 

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veninna mi prøvde med minste barnet.Det fungerte IKKE masse bortkastede penger.MEN hun gikk til fysioterapaut med han,d funket :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...