ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Har en storgulper på 2 mnd og lurer på om osteopati kan hjelpe..? Söstera hadde refluks og kiss. Fikk behandling hos osteopat, og det funket på kiss men ikke refluksen. Hun gulpet like mye. Måtte medisiner til, noe som hjalp mot halsbrannen og smertene i forb med gulping, men ikke selve gulpingen. Ringte osteopat i går, som sa at han rakst kunne finne ut om dette kommer fra knoklene/hodet. Men jeg er litt skeptisk siden det ikke hjalp på söstera. Noen erfaringer?
Pittamitta Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 veninna mi prøvde med minste barnet.Det fungerte IKKE masse bortkastede penger.MEN hun gikk til fysioterapaut med han,d funket :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå