Gå til innhold

dårlig med liv i dag :(:(


pittbull*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Det begynte på kvelden i går...

Hver kveld når jeg legger meg pleier jeg å lese litt før jeg sovner.. og ,mens jeg da ligger på ryggen å leser så pleier vesla å sparke og flytte på seg i massevis... det har hun gjort hele tiden siden jeg kunne kjenne spark... men i går kjente jeg nesten ingenting.. og i dag har jeg nesten ikke kjent noe liv... burde jeg ta en telefon til føden eller legevakt og be om å få en sjekk? jeg var på 3d ul på tirsdagen og da var alt bra med lillemor i magen... men alt kan jo skje,,,

De blir vel ikke bare plutselig roligere i magen uten videre... er i uke 27 i dag og syns da det er litt tidlig at hun skulle få for dårlig plass enda... og uansett så kjenner man jo liv selv om det er tilfelle..

 

Er så nervøs og engstelig og redd... håper ikke det er noe galt...

Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg har de rolige dager innimellom, men kjenner liv med en gang jeg drikker eller spiser noe søtt. Har du prøvd det?

 

Ville uannsett tatt en tlf til sykehuset bare for å være sikker, ikke noe særlig gå rundt å bekymre seg!

 

Hold oss oppdaterte da, er sikker på at alt bare er bra, men greit å sjekke det.

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg osima:)

 

Joda jeg prøvde å drikke litt brus i dag morres, men det hjalp ikke... men heldigvis så har jeg kjent liv i dag:):) *danser av lykke*

Ikke like mye som det pleier å være, men nok til at jeg ikke trenger å være redd lenger..

Er kanskje vanlig at de har rolige dager innimellom??

 

Men nå kan jeg slappe av og la de vonde tankene fare... :)

Hvordan er formen din for tiden da? :)

 

Klem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det noen dager med mindre akitvitet, husker det var slik med de andre to og :)

 

Så bra at du kjenner noe igjen, tenker det var deilig følelse!

 

Formen min er litt opp og ned, mye sliten, og de ligger slik at jeg ikke får bøyd meg noe særlig, så føler meg enorm..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...