Gå til innhold

Profil snoking :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er proffesjonell profilsnoker og må si jeg syns dere er elendige til å skrive kort om dere selv på profilene. De fleste har bare "kvinne født 1984" e.l.

Selvfølgelig er det en privatsak men hadde vært litt mer koselig å artig å kanskje funnet en person i hjembygda da som var i samme situasjon som en selv.

Vil derfor anbefale at dere skriver hvertfall hvor dere er fra, alder og kanskje litt ymse info, hva dere gjør til daglig osv.

KlemZeh ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

visste ikke at vi var kolleger hehehehe....er prof profilsnoker selv og signerer denne:D

men selvfølgelig har jeg respekt for de som syns enkelte ting er en privatsak... har selv prøvd å oppdatere min men får bare error hver gang...så for de som tar en titt så klaffet det på det siste ivf forsøket vårt og termin er 3 nov:D

Skrevet

Vet det er mange som ikke vil dele ut info fordi det er noen som bruker det.

Har vært flere episoder hvor folk har fått forskjellige problemer fordi man fant ut hvem de var.

Skrevet

Hadde det var en annen tone på forumet så hadde jeg nok oppdatert profilen min og gitt litt mer av meg selv. Men forumet består desverre av altfor mye drittslenging og dårlig tone, så jeg velger å være mest mulig anonym her.

Er med i et par andre forum som er mye mindre og i mye større grad kontrollert av moderatorer. Der er det mye mer rom for å dele personlig info mer andre.

Skrevet

Dessuten er det noen av oss som er her inne som er i en situasjon som man kanskje ikke ønsker skal bli kjent i ens egen omgangskrets, eller i alle fall at informasjonen ikke skal spres uten at man har kontroll på den.

Når det er sagt så er det jo mye man kan skrive på profilen sin som ikke handler om hvor man kommer fra, hvor man bor, eller hva man jobber med :-)

Skrevet

signerer deg her MK73;) vi var på ass befr.sammen en stund vi....hvor dan går det med deg nå forresten?

Skrevet

Hei, Tøysekroppen :-)

Ja, jeg husker godt deg. Jeg har fulgt deg med glede også inne på Gravide Slitere. Synes det er kjempefint at det går så bra med dere!

Vi er litt i ventemodus. Hadde en oppsummering med klinikken etter det forrige forsøket. Mannen har hatt en lang antibiotikakur, jeg har begynt på Metformin og tar nå Prednisolon fast og har "meldt meg opp" til ny lap for å sikre at alt er OK og få ryddet av veien evt endometriose før de siste forsøkene. Det blir lap i september og så nytt forsøk så snart klinikken sier OK deretter.

Jeg synes jo at situasjonen er kjip... Du skjønner det uten at jeg trenger å legge ut i det lange og brede. Vi har holdt på fryktelig lenge. Jeg kjenner litt på alderen, og vi har adopsjon som neste steg, så vi nærmer oss "slutten" (på IVF-sirkuset) på den ene eller andre måten. Lurer jo også på når vi skal sette igang adopsjonsprosessen.

Mange vanskelige følelser å forholde seg til oppi det her. Utrolig nok hadde det faktisk vært lettere å gå videre hadde jeg aldri vært gravid. Men vi har nå to sjanser til før vi må ta en beslutning, så vi får se :-)

Skrevet

Ja jeg skjønner jo at det er mange som av forskjellige grunner ikke vil brette ut privatlivet sitt på BiM og er ikke det jeg hinter etter heller. Og selvfølgelig skal man ikke fortelle livshistoriene sine heller til vilt fremmede. Jeg bare plystret en mening her.Selv er jeg en person som alltid har døra åpen, er veldig utadvent og sosial å serverer knallgod kaffe :P

Når det er sagt så vil jeg si at jeg blir nesten litt lei meg jeg når jeg, som omtrent bare ser på mannen min blir gravid og andre som sliter virkelig med denne prossessen. Det er ingen skam i å adoptere heller men jeg forstår jo selvsagt at det er ikke samme greia... Er jo i også i slike situasjoner man kan dele meninger, ytre tanker, rett og slett få tømt hjertet sitt når man trenger det på et forum som det her.

For her inne er man jo uansett såpass anonym man ønsker og vil. (er jo mange brukere som ikke har noen profiler for eksempel).

Jeg ønsker dere masse lykke til og skulle virkelig ønske jeg kunne hjulpet dere på noe vis!!!

Klem

Skrevet

MK.... takk for at du er glad for oss....jeg krysser ALT for at det klaffer for dere på ett av de 2 siste forsøkene...kan tenke meg at det er mye følelser..vanskelige tanker å forsone seg med om det ikke skulle gå...MEN nå skal vi tro på at det går ok?;) vi har jo ikke hatt såå lang vei som dere innen ivf men når dete r sagt så hadde vi ALDRI trodd vi skulle klare det på det 3 og siste forsøket vårt....var helt knust pga kun ett egg alt for tynn slimhinne og dte egget som var der var ikke det største de hadde sett...de på hausken var ikke akkurat så positiv selv men vi måtte bare gjennomføre å se hvordan det ville ende siden vi var no i gang...

men jaggu gikk det.....er meg helt uforståelig nesten..så ikke gi opp før du må om du skjønner..plutselig skjer det når du ikke i din villeste fantasi ahdde trodd det...jeg krysser alt for dere!!!masse hell og lykke sendes deres vei!!!

god varm klem fra meg!:)

Skrevet

Hei, JennyS :-)

Jeg skjønner godt hva du mener, jeg er profilsnoker jeg også, ser du. Jeg ville bare gi et innspill om hva som kan være grunnen til at noen velger som de gjør mhp profilen sin. I mitt tilfelle har jeg delt utrolig mye med andre her inne, men på en slik måte at jeg ikke uten videre kan kjennes igjen av f.eks kollegaer eller bekjente. Jeg synes likevel at det er altfor mange som har en omtrent blank profil, så i det store og hele synes jeg også at litt mer informasjon er trivelig.

Så til det andre - du skal for all del ikke bli lei deg! Du vet, det er det siste vi slitere vil. Jeg unner ikke min verste fiende å slite som vi har gjort med babyprosjektet. Livet er ikke rettferdig, sånn er det bare. Det jeg av og til ønsker meg er at de som lett blir gravide og får de barna de ønsker seg uten videre dramatikk vet å sette litt pris på det - for det er ikke gitt. At du har den innsikten har du jo vist nettopp med ordene du skrev til meg :-)

Tusen takk for resten av de gode ordene dine, og for de gode ønskene. Det varmer!

Klem til deg

Skrevet

Tusen takk, tøysekroppen, for oppmuntring og gode ønsker.

Jeg kommer til å fortsette å sniklese og følge med dere - og å glede meg over at det går så fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...