Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Jeg personlig kunne like gjerne adoptert som fått et nytt eget født barn, men mannen vil ikke. Det viktigste for meg er at vi får et barn til:) ikke om det er vårt biologiske. Hva tanker har dere?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Hadde vi kunnet adoptert, hadde vi sikkert tenkt mye på det i disse dager. Greit å ha en "back-up plan" Meeen..p.g.a. diverse så er vi nok ikke egnede adoptivforeldre.. Så da må vi klare det selv, eller ingen barn. Hadde ikke gjort meg noen ting å adoptert. Familien har en i hjertet uansett. Ikke blodet
Gjest Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Ja absolutt. Har tenkt tanken, og tenker den fortsatt
ikke i bruk Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Jeg ser gjerne for meg å adoptere en eller annen gang, men jeg må innrømme at jeg er såpass egoistisk at jeg er nødt til å få oppleve det å gå gravid og føde mitt eget barn først.
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Det som Jakten på Storken skreiv var som om eg skulle ha skreve det sjølv... Ser ikkje vekk ifrå at vi kan adoptere med tida, men har eit så stort ønske om å få oppleve eit svangerskap og få ein liten som er ei blanding av oss to, at det blir ikkje enda iallefall. Synes uansett at adopsjon er eit flott alternativ
missme Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 For min del er adopsjon helt utelukket, for meg er det å få barn å gå gravid og kjenne et liv bli til i kroppen, en del av meg og sambo. Kankskje om det skulle vise seg at jeg ikke kan bære fram barn selv vil jeg vurdere det, men på nåværende tidspunkt er det ikke aktuelt. Når det er sagt så hadde jeg garantert blitt like glad i et adoptivbarn som et biologisk barn, men jeg ønsker som sagt å bære fram barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå