Gå til innhold

Er det noen her som har tenkt tanken adopsjon? Bare lurer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg personlig kunne like gjerne adoptert som fått et nytt eget født barn, men mannen vil ikke.

Det viktigste for meg er at vi får et barn til:) ikke om det er vårt biologiske.

Hva tanker har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vi kunnet adoptert, hadde vi sikkert tenkt mye på det i disse dager. Greit å ha en "back-up plan" :P

Meeen..p.g.a. diverse så er vi nok ikke egnede adoptivforeldre.. Så da må vi klare det selv, eller ingen barn.

Hadde ikke gjort meg noen ting å adoptert. Familien har en i hjertet uansett. Ikke blodet :)

Skrevet

Ja absolutt. Har tenkt tanken, og tenker den fortsatt :)

Skrevet

Jeg ser gjerne for meg å adoptere en eller annen gang, men jeg må innrømme at jeg er såpass egoistisk at jeg er nødt til å få oppleve det å gå gravid og føde mitt eget barn først.

Skrevet

Det som Jakten på Storken skreiv var som om eg skulle ha skreve det sjølv... Ser ikkje vekk ifrå at vi kan adoptere med tida, men har eit så stort ønske om å få oppleve eit svangerskap og få ein liten som er ei blanding av oss to, at det blir ikkje enda iallefall.

Synes uansett at adopsjon er eit flott alternativ :)

Skrevet

For min del er adopsjon helt utelukket, for meg er det å få barn å gå gravid og kjenne et liv bli til i kroppen, en del av meg og sambo.

Kankskje om det skulle vise seg at jeg ikke kan bære fram barn selv vil jeg vurdere det, men på nåværende tidspunkt er det ikke aktuelt.

Når det er sagt så hadde jeg garantert blitt like glad i et adoptivbarn som et biologisk barn, men jeg ønsker som sagt å bære fram barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...