Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Her blir det en gang i ny og ne, men ikke så ofte som tidligere. Savner det vel egentlig ikke heller, som oftest blir det jo bare en kjappis etter en lang dag.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Det gjør han veldig ofte. Han elsker det! Og det er helt greit for meg, for jeg elsker det jeg å! Han er utrolig flink, kommer hver gang
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Kunne tenkt meg myye oftere....får så digg orgasme..også kommer vi sammen etterpå...*sukk* Men det blir vel kanskje...én gang annenhver måned? Hehe.. Har hatt det aaaltfor travelt siste halvåret!!!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 aldri, liker det ikke. Dvs liker det men prestasjonsangst, må liksom være såå takknemmelig og så komme på 1-2-3
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Hver gang vi har sex faktisk. Å vi har sex i snitt hver dag. Han elsker det, jeg elsker det.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Før vi fikk barn for 4,5 år siden; hver gang vi hadde sex. Nå; Aldri!! Han sluttet med det da jeg ble gravid for over 5 år siden og har ikke gjort det siden!!! Og det irriterer meg litt, men tør ikke helt å ta det opp heller....
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Aldri.. han har aldri prøvd på det heller. Eksen gjorde det av og til, men jeg likte det ikke noe særlig.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #11 Skrevet 13. august 2010 han gjør det nesten vær gang vi har sex, han kan også gjøre det flere ganger under samme samleie og:)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #12 Skrevet 13. august 2010 Nesten hver gang vi har sex, så det vil si i hvertfall et par gang i uka.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #13 Skrevet 13. august 2010 Ååååååh!! Misunneliiig!!! Hehe..tror jeg må komme med en lite oppfordring i kveld altså
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #14 Skrevet 13. august 2010 Aldri. Og jeg slikker aldri ham. Vi foretrekker faktisk å bruke kjønnsorganene våre på normal måte.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #15 Skrevet 13. august 2010 er oralsex unormalt? har du da diskutert med mannen din og dere har kommet frem til at nei dette er unormalt? så kjedelig. Jeg trodde vi hadde ett kjedlig sexliv, men noen har det værre altså...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #16 Skrevet 13. august 2010 Unaturlig?? Hm..når jeg kjenner godt etter, mens mannen står naken foran meg...så har jeg bare så sinnsykt lyst til å gå bort å smake litt..haha! Ååh, men han er jo så sexy..hele han!! *sikle* Må vær skikkelig syk jeg da
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #17 Skrevet 13. august 2010 Bruke på normal måte? Hahaha, nå har jeg hørt det også. :-D
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #18 Skrevet 13. august 2010 Er klar over at slikking er et motefenomen, men betakker meg altså for det. At dere har så lav selvtillit at jeg dermed blir karakterisert som kjedelig o.l., får nå stå sin prøve. Bare fortsett slikkinga hvis dere liker eimen av urin som er umulig å bli helt kvitt om man ikke ødelegger underlivet med sterke desinfiserende midler. Jeg synes det er noe griseri. Det betyr ikke at sexlivet vårt har noen mangel, snarere tvertimot. Kjønnsorganene til menn og kvinner er jo som skapt for hverandre. Munnen og tunga bruker vi til å kysse med, kjønnsorganene til å pule med. Så får dere heller bli værende i deres selvtilfredse lille slikkeverden, som noen umodne tenåringsfjols.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #19 Skrevet 13. august 2010 hohoho motefenomen? er orgasme det også? har aldri opplevd at det har luktet urin av noen av de jeg har hatt oralsex med... mannen min bruker lano, virker som det funker fint det jeg mener no at man ikke har lav selvtillit om man lar noen få fritt innsyn til det mest private på kroppen og til og med stikke tunga borti der. Kankje ikke aller er like heldige og kommer med vanlig såkalt normal sex, og da er oralsex virkelig et deilig alternativ og avveksling fra håndarbeidet som kanskje ikke alle menn får helt til, og som det blir kjedelig å gjøre selv hver gang
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #20 Skrevet 13. august 2010 Haha^^ Blåser i hva andre gjør, jeg liker ikke å bli slikket, så det skjer aldri her. Jeg suger mannen av og til, det er greit. Liker analsex bedre!;-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #21 Skrevet 13. august 2010 Og der var oral-hateren Devil in Disguise innom igjen :-) Har du ikke flere trollehistorier å dele med oss?
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 13. august 2010 #22 Skrevet 13. august 2010 hahahahahaaaa ! Men over til grunnen til at jeg må svare: Hva med å vaske deg ordentlig hver dag, og kanskje oftere også hvis lukt av urin er så stort problem for deg? Er noe som heter intimhygiene også :-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #25 Skrevet 13. august 2010 hahahahhahaha! herregud som jeg ler av denne damen som skriver at slikking er fy fy og helt unormalt mens analsex er helt ok!!!hahaha pleier aldri svare på slike sex innlegg men nå måtte jeg le!!! hahahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå