Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Hos Lindex her jeg bor, var det kun et lite bord med småkjeks og juice og blader fra Kamille og abonnementstilbud. Trodde faktisk det skulle være konkurranser og goodie bags til kundene som faktisk kom. Kan ikke si annet enn at dette må være skuffende for kamille og Lindex sin del. Noen som har vært innom Lindex i dag og var det noe annet som skjedde i butikken du var i?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Jeg var, etter en tråd her inne om det måtte vi gjøre! Skuffa- her var det blader ved kassa, og noe drikke på et brett... Ei dame i kassa som kunne informere om det ikke skulle skje noe stort spesielt i dag... merkelig greier. Dama her inne fikk det jo til å høres ut som årets event!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 På Lindex der jeg var fantes det verken blad eller servering... dårlige greier ja
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 hæ..hva skulle skje da? på plakaten på lindex sto det mammas dag og tilbud på barneklær. et bord med kjeks og brus og kaffe. koselig syntes jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 * kaffe på ei kanne * twist i ei skål * 20% på barnetøy, og det var kun rester av sommertøy..... Så jeg handlet ingenting * IKKE et eneste blad SKUFFENDE!!!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Tok med meg et kamille og et kamille mor og barn, så deet var jo kjekt. Det var mariekjeks og frukt i noen skåler. Sikkret kaffe og saft også, men så ikke etter. Handlet ikke for jeg fant ingenting, vet ikke om de 20% gjalt babytøy. Ingen goodiebag her:( Men men, koselig alikevel;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå