Gå til innhold

Tattoovering med barnets navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere om det?

og hvis noen av dere har det hvor har dere den, og har dere bare navn/dato eller også symboler el. l?

Er litt sånn skal - skal ikke... og noe mer ærlig enn dibberne på anonymforum skal man vel lete lenge etter? hihi :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett fra levra: Styggeste jeg ser, med mindre barnet ikke lever mer.

Skrevet

Jeg planlegger en, men er også usikker...

Jeg skal ha en sommerfugl i sort/gråtoner på leggen. Mulig med en "flymønster" med små stjerner under. Dette er noe jeg har bestemt meg for, men er usikker på om jeg skal tatovere navnet til datteren min med løkkeskrift i tillegg!!

Skrevet

Veldig mange som har det så hva med å heller ta noe som symboliserer barnet? De forskjellige stjernetegnene har hvert sitt element og blomst. Hva med å ta noe sånt istedenfor? :)

Skrevet

Er vel ganske harry. Og mange tattovører mener at man angrer på slike tattoer senere.

Men jeg skal ha selv! Jeg har to barn og begge navnene har 4 bokstaver, jeg skal ha et navn på hvert håndledd, med en pen skrift. :-)

Skrevet

Jeg har forbokstaven til sønnen min tattovert på håndleddet. Hadde ikke lyst på hele navnet. Den er kjempefin, med løkker.

Skrevet

Ånei, barn over skolestartalder blir jo skikkelig flaue over dette. rJeg hadde ikke beundret det hvis moren min hadde tatovert mitt navn og fødselsdato på seg. Stygt, vulgært og lyser av at bæreren ikke klarte å tenke ut noe personlig og bare tatoverte barnenavna sånn som alle andre har gjort. (og minnetatovering; virkelig? Du klarer ikke å minnes personen uten tatovering med navn og dato? Da betydde de virkelig ikke så mye for deg altså)

Skrevet

Kan ikke se for me at barnet mitt blir flau over min tattovering.

Jeg hadde forøvrig også syns det hadde vært helt greit om mamma hadde tatt/hatt tattovering med mitt navn!

Skrevet

Min pappa var sjømann og hadde navnet mitt tatovert på armen. Jeg var fryktelig stolt :) Han er død nå så kan ikke si hvordan jeg hadde reagert i ungdommen men kan ikke se for meg at det ville vært flaut.

Jeg skal ta en sailer tatto med hans navn. Jeg liker tatoveringer, ser på det som en kunstform og syns det er mye finere med en tatovering med betydning en bare en random blekkflekk for å gjøre som "alle andre"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...