Gå til innhold

Noken her som abonerer på Mamma??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så oppgitt, Har ikkje fått det bladet som nå er i butikken, har betalt fakturaen.. Trudde heile poenget var at en skulle få det i posten før det kom i butikken... Og iallefall ikkje måtte vente lenge på det etter det var komt i butikken!!

Har du fått ditt endå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er på forsiden denne gangen?

Jeg har ikke fått blad på en stund:(

Skrevet

Ja, jeg har gjort det, men har sagt opp abonnementet nå pga det samme som deg - det kommer av og til ikke. Forsidebildet av på det nyeste er Liv Grete Skjelbreid Poiree (eller hvordan hun skriver det)

Skrevet

Jeg får det i posten selv om jeg ikke abonnerer på det. Står ikke navn på og har heller ikke mottatt noen giro, forstår det ikke.

Skrevet

Hm.. så irriterande då! I verfall viss det skal bli sånn ofte.. jaja, eg får bite i det sure eplet å sende dei ein mail... =/ Håper det blir den siste.

Skrevet

Vilja du har nok glemt og si opp abonnementet, men husk det løper til du sier det opp! Bladene får du nok faktura på snart vil jeg tro!

Skrevet

Ok, da har jeg fått det for en stund siden...

Skrevet

Ja men hvordan kan jeg si det opp når jeg aldri har abonert på det? hehe. Har bare plumpet oppi postkassen min siste to nr. uten jeg noen gang verken har kjøpt det eller abonert på det. Sikkert postdamen som er skrullete eller noen som synes jeg trenger det bladet:)

Skrevet

Hehe, kanskje ho har tenkt " ho der fortjener eit blad" =p Sånn postdame vil eg ha og! Sendte mail til dei, og eg har ikkje fått bladet fordi abonementet mitt ikkje starter før neste mnd?! Men eg fikk jo blad i juli...? Kanskje det var eit dei hadde til overs... Men fikk no ein positiv overaskelse, trudde eg kom til å få en krem og noke anna som gave, men det er visst eit gavekort på name it! Syns dei har så masse fine klær! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...